Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg?! *Omröstningen avslutad.. jag bytte till Power Blå!* :)

Vit solid
1
2%
Röd solid
10
20%
Svart solid
3
6%
Power Blå Metallic
16
31%
Flamenco Röd Metallic
Inga röster
0%
Bright silver Metallic
1
2%
Inscription Electric silver
12
24%
Seashell beige Metallic
8
16%
av Kluster
joel80 skrev:Men rattvärme kan man inte förstyra va? (Hade varit fint att kunna sätta igång den via voc.. Hade räckt med det ibland. Bild
Nja, inte förstyra som sagt från VOC-appen men du kan bocka för rutan för Automatisk rattvärme i inställningarna i Sensus.
Användarvisningsbild
av joel80
Ah.. ok.. Hur länge är den på? Tills man stänger av den? Eller är det som avfrostningen till bakrutan att den stänger av när den tycker den är klar?

Jag var inne och bytte färg idag.. och sa till säljaren att med rätt rabatt på färgen så får du lägga till rattvärmen också. :) Han skulle återkomma med hur mycket han kunde pressa det.. (alla bäckar små... gör att konkursen blir lite mindre...)
Användarvisningsbild
av joel80
Absolut! Men se till att inte vara dränkt i jobb den dagen då bara! :) Jag tänker inte vänta!! ;)

Mmmmmm...
Bild
Användarvisningsbild
av joel80
Om jag går på vad andra i forumet säger så kan man i allafall köra runt 45km på el per laddning. Lite kortare om man startar med kall bil. (Om man inte förvärmt via appen alltså)

Jag får se hur mkt el jag lyckas med.. Kollar jag körjournal senaste månaden skulle jag klara ca 40% av alla mil på el.. Trots resor t.o.r Gävle-Sthlm rätt ofta.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14

Nej den inre knuten gick rätt av där l&a[…]

Volvo 740 startar inte

Hej igen, Nu har jag bytt batteri igen och borsta[…]

Kamremsbyte V70N

Jag frågade grabbarna på volvo nä[…]