Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av konig
Bränsledrivna värmare får bara programmeras 24 h i förväg. Anledningen till att bilen i bilden ovan kan ha flera dagar programmerade i förväg är p.g.a. att det är hybridversionen som har elektrisk värmare. Det kan vara så att även V60 TE har denna möjlighet, och inte enbart XC90.
Användarvisningsbild
av joel80
Finns inte i min app för min V60 D5 TE.
Användarvisningsbild
av sura56
konig skrev:Bränsledrivna värmare får bara programmeras 24 h i förväg. Anledningen till att bilen i bilden ovan kan ha flera dagar programmerade i förväg är p.g.a. att det är hybridversionen som har elektrisk värmare. Det kan vara så att även V60 TE har denna möjlighet, och inte enbart XC90.
Jag har det i min och det är ingen hybrid.
Jag har den programmerad 5 dar i veckan och så rullar det på tills jag slår av funktionen.
konig skrev:Bränsledrivna värmare får bara programmeras 24 h i förväg. Anledningen till att bilen i bilden ovan kan ha flera dagar programmerade i förväg är p.g.a. att det är hybridversionen som har elektrisk värmare. Det kan vara så att även V60 TE har denna möjlighet, och inte enbart XC90.
Hade en Skoda Superb tdi 4x4 som hyrbil för ett par veckor sedan. På den gick det att ställa in tre olika starttider samt vilken dag den skulle starta värmaren. Totalt då 7dagar i förväg. Kommer inte ihåg om det gick att ställa som "återkommande start". Skulle verkligen VAG ge denna möjlighet om det inte är lagligt?
av Kluster
När värmaren inte är igång ser man ju gradantalet vid bilen vid översiktsbilden. När väl värmaren är igång dvs visar PÅ vid översiktsbilden så syns det ju inte hur kallt det är just i detta område. Eller har jag missat något? :roll:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Men är problemet med låg spänning […]

Om man måste lossna en kylarslang för a[…]

Tysta sommardäck V90

Glöm inte bort er egen hörselkurva n&aum[…]

Luftkudde domkraft

Är det sån här du menar? https://[…]