Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kmi
Vil gerne ha en ocean race og har fået en lånebil af bil handler.
Hørte at det kan ske de sætter produktionen op og det bliver leverans i starten af december. Valgte i øvrigt en d5 i stedet for min my14 d4 vea. Jeg syntes faktisk kun at vea motoren gjorde en forskel ved bykørsel.
av spelkvist
Nu får allt torslanda skynda på lite! så jag slipper cykla 8mil på kurs tis-ons v44!

Bilen ska komma till Rejmes i örebro måndag vecka 43, alltså om 12 dagar, bilen är på steg 1 i produktion än så länge, hoppas den inte blir försenad.

Bild
av kmi
kmi skrev:Blev en xc60 d5 ORE for min del.
19 veckors leveranstid prel. V. 7 2015
Blev ändrad till vecka 52 igår
Användarvisningsbild
av volvobrasse
kmi skrev:
kmi skrev:Blev en xc60 d5 ORE for min del.
19 veckors leveranstid prel. V. 7 2015
Blev ändrad till vecka 52 igår
Hur många i kö har du?:)
av spelkvist
spelkvist skrev:Nu får allt torslanda skynda på lite! så jag slipper cykla 8mil på kurs tis-ons v44!

Bilen ska komma till Rejmes i örebro måndag vecka 43, alltså om 12 dagar, bilen är på steg 1 i produktion än så länge, hoppas den inte blir försenad.

Bild

Sådär, hoppade från steg 1 i produktion till färdig bil att levereras till ÅF över en natt! 2 veckor till beräknad leverans!
Användarvisningsbild
av Xioz
Beställde en Xc60 OR , leverans tider mars/april? Återförsäljaren slog i huvudetnär han såg detta. Och på volvo pv vet man inget?!?! Nått allmänt problem i order beställningarna?

Skulle få veta hur de ligger till inom 2v!

Skönt att ingen på Volvo PV vet nått om varför så långa order tider.

Som tur var har min åtetförsäljare en bil i januari som de ändrar i specen till min! Får väll se hur de går detta!
Användarvisningsbild
av Paperboy
spelkvist skrev:Nu får allt torslanda skynda på lite! så jag slipper cykla 8mil på kurs tis-ons v44!

Bild
Tror jag såg den bilen i onsdags :-) ( jobbar i Torslanda Fabriken) Den såg rätt nice ut faktiskt
av Rudolfs
Beställde en V60 D4 AWD Ocean Race igår av Segeltorp. Fick kunglig hjälp av Mikael.

Det vart en Svart metallic med mörk inredning och mörka innertaket, Slängde på Klimatpaket VOC, Driver Support, Avbländande speglar, P sensorer fram o bak, Taklucka, Bärkassehållare, Elstol förare, 12V i bak, Växelpaddlar, lastpaket, borttag av modellbeteckning, stänkskydd och skålade golvmattor.

12 veckor säger han att leveranstiden är ungefär än så länge, Inte fått min inloggning än till att kolla hur det går.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 203

Sådär ja, ena sidan bytt. Inte jät[…]

Köpa spjällhus.

Vågar man köpa spjällhus på […]

Ok då förstår jag varför jag[…]

Volvo V50 "Mr White"