Moderator: Moderatorer
SRDL skrev:2940 före och 4 veckor kvar till leverans.Har du med beställt Ocean race?
40424 skrev:Nej,SRDL skrev:2940 före och 4 veckor kvar till leverans.Har du med beställt Ocean race?
nadderf skrev:Min XC60 ska leveras vecka 16 men idag gick den in i första produktionsteget "din volvo börjar byggas" vågar man tro att den kommer några veckor tidigare? Sägs ju ta en dag från steg 2 till byggd?När beställde du din? Och vad är det för utförande?
Petzzon skrev:Beställde 4februari, manuell Black R BE PRO med med alla paket och runningboardsnadderf skrev:Min XC60 ska leveras vecka 16 men idag gick den in i första produktionsteget "din volvo börjar byggas" vågar man tro att den kommer några veckor tidigare? Sägs ju ta en dag från steg 2 till byggd?När beställde du din? Och vad är det för utförande?
northxc skrev:Jag beställde en XC60 Ocean Race i slutet av jan och fick precis reda på att det blir en MY16 med tillverkning ca V16. Leverans blir troligen i början av Maj enligt ÅF.Kontaktade säljaren dig eller fick du kontakta honom?
"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]