Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
vadalo skrev:Kan undra hur minvolvo appen fungerar, gick från 2477 i söndags till "Din bil är byggd" i morse..
Låter precis som för alla andra :)
av SRDL
4219 bilar före mig i kön. 7 veckor kvar till leverans. Kan för övrigt tillägga att det är en XC60 som byggs i Gent.
Användarvisningsbild
av leiwi
märkligt det här med kön, men som många redan sagt så brukar lev vecka stämma och ofta 1-2 veckor tidigare. och att bilen är "färdigbyggd" vid ett könummer på ca 2000 är ju också vanligt.
Kötiden verkar av någon outgrundlig anledning vara längre på våren än på hösten
Beställde en V60 summum med lite ex utrustning i februari 2014 fick den i slutet på april, beställde en exakt likadan i slutet på november 2015 den var klar 23 dec???
Användarvisningsbild
av C.W.
just fått preliminär lev vecka...
Bilagor
lev_tid_V60 OR.png
V60 OR Business Plus paket
lev_tid_V60 OR.png (10.73 KiB) Visad 4685 gånger
av snejkaj
C.W. skrev:just fått preliminär lev vecka...
Samma vecka som jag har på min V60 D4 awd Ocean race. Fast jag ligger några bilar före i kön :wink:

Jag fick 12 veckor från början. Säljaren sa att det var lite längre leveranstid på ocean race
Användarvisningsbild
av C.W.
Mccartney skrev:
Är det en v60? När beställde du din?
beställde den 27 Januari och fick beskedet i fredags (brev)
snejkaj skrev:
Samma vecka som jag har på min V60 D4 awd Ocean race. Fast jag ligger några bilar före i kön :wink:

Jag fick 12 veckor från början. Säljaren sa att det var lite längre leveranstid på ocean race
Har beställt V60 T5 OR med BusinessPlus paket
Jo. tydligen ska Ocean Race fälgarna vara lång leveranstid på
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 203

Ganska säker på att någon h&a[…]

Motoroljenivå

Du måste ju låta bilen stå i 5-1[…]