Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
Brego skrev:Beställt en XC60 D4 AWD Summum PRO i v.49 och har fått besked av ÅF att den antagligen kommer vara redo att hämtas v.9. Det är tre veckor försenat mot vad som var planerat.
Vad beror förseningen på? Poppis motor kanske?
Min blev färdig två veckor innan det var sagt, och står hos ÅF och väntar på mig nu. Beställde den 30/11 och den levererades 22/1...
av Mccartney
ansjo skrev:
Brego skrev:Beställt en XC60 D4 AWD Summum PRO i v.49 och har fått besked av ÅF att den antagligen kommer vara redo att hämtas v.9. Det är tre veckor försenat mot vad som var planerat.
Vad beror förseningen på? Poppis motor kanske?
Min blev färdig två veckor innan det var sagt, och står hos ÅF och väntar på mig nu. Beställde den 30/11 och den levererades 22/1...
Då borde T6an gå fort den är nog inte så poppis:)
av SRDL
Antingen det eller så tar det längre tid. D5:an är inte heller lika poppis så jag hoppas precis som du.

10 veckor kvar till leverans. Känns som en evighet... Hehe (iLandsProblemLixoM)
av Nicco
Då har man äntligen tagit sig igenom första dygnet med nya bilen! 8) 8,5 veckors leveranstid blev det till slut, känns helt ok med tanke på ledighet över jul/nyår och allt.

Måste bara säga att Premium Sound sköter sig mycket bättre än förväntat, jag trodde det skulle vara riktigt mediokert efter allt negativt som sägs här. Det tog ett tag att få till inställningarna men nu låter det bra! Förarstolen hade jag gärna kunnat sänka längre ner mot golvet, men man kan inte få allt. Jag har hela tiden oroat mig för hur färgen (Savile grå) skulle passa på bilen, men jag tycker det blev riktigt bra nu när jag har sett den i dagsljus.

Sa jag att jag är sjukt nöjd? (P)
av Nicco
SRDL skrev:Gratts!!!

Vad blev det för bil motor mm?
Tack!

Bilen är S60 D4 VEA aut med R-design och BE Pro plus lite annat :)
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 203

Ganska säker på att någon h&a[…]

Motoroljenivå

Du måste ju låta bilen stå i 5-1[…]

Tack båda två! Gör det lätta[…]

Låg bromsvätskenivå!?