Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hållundan
Som tidigare nämnts, det här med köplatsen på "MinVolvo" stämmer ju sådär...

Låg på plats ~3000 igår och imorse när jag kollade var den byggd och påväg från Torslanda. Snabba ryck. :)
Användarvisningsbild
av leiwi
hållundan skrev:Som tidigare nämnts, det här med köplatsen på "MinVolvo" stämmer ju sådär...

Låg på plats ~3000 igår och imorse när jag kollade var den byggd och påväg från Torslanda. Snabba ryck. :)

Ja så är det är ofta färdigbyggd mellan 2-3000

men leveransveckan stämmer bättre ,oftast 1-2 veckor före där
Användarvisningsbild
av C.W.
Mccartney skrev:
C.W. skrev:
Mccartney skrev:Jag beställde min V60 för en vecka sedan och har inte fått någon leveranstid alls än:)
samma här..inte någon info alls. Men tänker vänta till fredag och om det inte hörts något så ringer jag säljaren. :evil:
Vad har du beställt MCcartney?
Volvo v60 T6 AWD Black R

Vad har du beställt?
V60 T5 OR BP+ OR-blå
Användarvisningsbild
av janischka
Så har man äntligen hämtat ut bilen. Leveranstiden blev ca 8v längre än det preliminära leveransdatumet som förmedlades av ÅF vid beställning. Det berodde på oväntat hög orderingång samt problem att få fram Portunusfälgarna. Som kompensation fick jag ett par 20" Avior istället för 18" Portunus.
Behöver väl knappast tillägga att jag är supernöjd med bilen? ;)
av Mccartney
janischka skrev:Så har man äntligen hämtat ut bilen. Leveranstiden blev ca 8v längre än det preliminära leveransdatumet som förmedlades av ÅF vid beställning. Det berodde på oväntat hög orderingång samt problem att få fram Portunusfälgarna. Som kompensation fick jag ett par 20" Avior istället för 18" Portunus.
Behöver väl knappast tillägga att jag är supernöjd med bilen? ;)
"Bilder Bilder"

Kul att du blev nöjd:)
av SRDL
Själv har jag beställt en XC60 D5 AWD Summum PRO. Beställningen gjordes för ca 2 veckor sedan och jag har en beräknad leverans vecka 16. Det handlar om en 12v leverans på den dvs i mitten av april. Vore skönt om man fick den innan påsk.
För närvarande finns det 5033 bilar före i kö. Gud vad jag längtar....

Vad tror ni, ni som varit och är i samma sits?? När blir det leverans?
av Mccartney
SRDL skrev:Maccartney var det en xc60 Ocean.Race som du beställde?
Har beställt en Volvo V60 T6 AWD black r, fick meddelande idag av ÅF att i mitten av mars skulle den bli klar:)
av Brego
Beställt en XC60 D4 AWD Summum PRO i v.49 och har fått besked av ÅF att den antagligen kommer vara redo att hämtas v.9. Det är tre veckor försenat mot vad som var planerat.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 203
Däck dimensioner

Volvo 940 sänkt med orginal turbo fälga[…]

Uppdateringar i mjukvaruversion 3.7.0 Mjukvarurel[…]

Motoroljenivå

Jag följer instruktionsboken och får en[…]