Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av aknot
Hur ser det ut på min Volvo för din bil paglar?

Beställde min v60 d4 (vea) or (18" fälgar) precis innan julafton och har leveranstid v 13.
Undra varför det skiljer så mycket mellan våra bilar.
Användarvisningsbild
av Paglar
Jag hade leveranstid vecka 14 först men det ändrades före jul till vecka 15.
Jag har också 18tummarna, men som sagt D4 AWD.
Men jag har en bra bil nu också, så jag sitter inte i sjön.
av aknot
Har hört att det är problem med just fälgarna så tänkte om det var det som var skillnaden.
Hoppas att min leverans inte blir senare då... :(
Användarvisningsbild
av C.W.
Mccartney skrev:Jag beställde min V60 för en vecka sedan och har inte fått någon leveranstid alls än:)
samma här..inte någon info alls. Men tänker vänta till fredag och om det inte hörts något så ringer jag säljaren. :evil:
Vad har du beställt MCcartney?
Användarvisningsbild
av joel80
Man har ju typ 14 dagar på dig på att ändra din order.. Innan det tror jag inte man får något besked...
av Mccartney
C.W. skrev:
Mccartney skrev:Jag beställde min V60 för en vecka sedan och har inte fått någon leveranstid alls än:)
samma här..inte någon info alls. Men tänker vänta till fredag och om det inte hörts något så ringer jag säljaren. :evil:
Vad har du beställt MCcartney?
Volvo v60 T6 AWD Black R

Vad har du beställt?
av MrAnderzon
joel80 skrev:Man har ju typ 14 dagar på dig på att ändra din order.. Innan det tror jag inte man får något besked...
Dagen eftet beställning kom min bil upp på Min Volvo med beräknad leverans... :!:
Användarvisningsbild
av joel80
Ah.. ok. Kanske då inte har med det att göra utan hur snabbt säljaren lägger in det i det systemet?
Jag fick vänta vad som skulle kunna ha varit 2 veckor när jag beställde.. Kommer inte ihåg exakt. :)
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 203

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5