Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,

Väntar på en V70 D4 awd, automat och sport edition. Fortfarande Steg 2 i tillverkningen och plats 5700 i kön. Hoppas det går snabbt......

Är det nån som sett den nya Sport Edition i verkligheten? Trorts att jag själv beställt den, så har jag bara sett bilderna på volvocars.
Min bil hade lev. vecka 25. Men när den hoppade upp till steg 2 fick jag lev. vecka 24. Så var fallet till idag då den hoppade upp till steg 8. Då ändrades leveransveckan tillbaka till 25 och jag backade ganska mycket i kön :evil: :evil: :evil:
Så skönt fick mail igår om att min volvo är nästan färdig och redo för leverans till återförsäljare.

Vad är normal leveranstid från fabrik till återförsäljare?

Skönt å få den sommartid kan man tvätta bilen tills man har tömt kommunens vattentank :)
Dags för nya bilvårdsprdukter till nya pärlan
Fick motsvarande mail den 27 maj och fick idag veta att jag kan hämta ut bilen torsdag 12 juni. Har dock en dragkrok som skall eftermonteras hos leverantören, men har du inget extra så borde det vara max 2 veckor kvar! (D)
Swebob skrev:Fick motsvarande mail den 27 maj och fick idag veta att jag kan hämta ut bilen torsdag 12 juni. Har dock en dragkrok som skall eftermonteras hos leverantören, men har du inget extra så borde det vara max 2 veckor kvar! (D)
Nice, ska försöka pressa säljaren å ta min bil så fort den kommer in :)

Har bara solfilm men har ej bestämt vem som får äran att lägga det på min bil om det är bilia lr lokala firman :)
Imorgon (måndag) kl 09:00 lämnar jag in min XC60 D3 AWD MY12 och hämtar ut min nya V60 D4 AWD MY15 :-)
Hämtad.
Nice med automatlåda och sportläder är ju helt underbart skönt och mjukt att sitta i/på!
här kommer lite bilder på min också. Den är nästan klar :)
Bilagor
bild 3.JPG
saker som skall göras innan leverans
bild 3.JPG (726.18 KiB) Visad 487 gånger
bild 2.JPG
bild 2.JPG (806.44 KiB) Visad 463 gånger
bild 1.JPG
Snygga fälgar tycker jag
bild 1.JPG (958.94 KiB) Visad 466 gånger
  • 1
  • 5
  • 6