Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hmm ok. Det innebär att man på Rica har lyckats knäcka den 10-siffriga kod som ska finnas på Volvos från MY13 då? Eller är det så att man på Rica har väldigt bra kontakt med Volvo! :roll:
Fast man måste till Göteborg med bilen.. bara deras anläggning där som har utrustning för att knäcka koderna om jag förstått rätt. Jag har pratat med dem om min V70 D3... Som det är nu har jag ingen lust att köra typ 110 mil t.o.r.

Hoppas Polestar släpper något nu när MY13 inte längre går att beställa...
Aha, så du har varit i kontakt med dem om detta och fått svar att det bara är i Götet som det är möjligt. Lite långt att åka för att få det gjort.
Hoppas att fler eftermarknads optimeringsföretag snart knäcker koden så man kan få det gjort på flera platser i landet till ett rimligt pris. :)

Ser du bor i Gävle, där finns svenskmotoroptimering som ska vara riktigt bra att ha att göra med. Kolla med dem om man har lyckats få fram en optimering till din V70.
AxelF skrev: Det där tror jag vad jag vill på. Skulle den ingeniören då ha superkrafter som kan knäcka/bruteforce:a en 10-siffrig pin-kod ?
En dator gör väl det på nolltid, eller?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kan även fylla i, iom att TS hade Torx som up[…]

Jag bytte frihjulslager för några m&ari[…]

Finns ingen sticka på vea motorn, 5 cylindri[…]

Det brukar vara plåtkonsolerna som rostar s&[…]