- tor 21 jul 2011, 17:25
Angående vad du borde göra... Jag vill inte ge nån direkt rekommendation åt något håll. Vi kanske tycker olika och du kanske blir jättenöjd med PS. Vill inte riskera att göra dig missnöjd. Dock tycker jag att du ska försöka provlyssna en PS-anläggning utan dynaudio innan du slår till. Och subben vågar jag nästan rekommendera dig att stryka för jag tycker inte ens att det blir mer bas när man slår på den, bara otightare bas.
/ j
Petróvitj skrev:Jakob,Glömde svara på detta. Volvo har svarat men inget av värde. Om ljudsystemet är trasigt kan jag lämna in bilen på verkstaden för kontroll. Men trasigt är det ju inte, bara dåligt.
Hur blev det med dina kontakter med Volvo kundtjenst? har de svarat något?
Angående vad du borde göra... Jag vill inte ge nån direkt rekommendation åt något håll. Vi kanske tycker olika och du kanske blir jättenöjd med PS. Vill inte riskera att göra dig missnöjd. Dock tycker jag att du ska försöka provlyssna en PS-anläggning utan dynaudio innan du slår till. Och subben vågar jag nästan rekommendera dig att stryka för jag tycker inte ens att det blir mer bas när man slår på den, bara otightare bas.
/ j
BMW 116i -05 (såld)
S60 2.4D -08 (såld)
XC90 2.5T AWD -04 (såld)
XC60 D3 AWD Summum-12 (såld)
XC90 2.5T AWD -04 (såld)
XC90 D5 AWD Sport -07 (PremiumSound, RTI, Backkamera mm)
S60 2.4D -08 (såld)
XC90 2.5T AWD -04 (såld)
XC60 D3 AWD Summum-12 (såld)
XC90 2.5T AWD -04 (såld)
XC90 D5 AWD Sport -07 (PremiumSound, RTI, Backkamera mm)