Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,
Har kommit över denna tråd samt denna box att få carplay. Hur fungerar det för er som har installerat boxen? Ni som har original backkamera fungerar det fint? Några buggar och så? Hur är ljudet och samtalsljudet?
@Jonas_latt, Ja, man håller in exit knappen 3 sek så är man tillbaka i Original systemet om man vill lyssna på radio, eller se kanske tempinställning. Sen håller man in 3 sek igen så är man inne i boxen. Vad jag sett på videos så är det hyfsat fort och smidigt, bara själva monteringen vid skärmen jag är lite orolig för och om jag kommer ha så pass nytta av det. Men att ha Waze/google maps direkt i skärmen och kunna styra med röststyrning gör det till en stor fördel speciellt när vi ska bila i sommar.
I går slutade Tunein att fungera i Min V70 D4 2015 börjar bli riktigt trött på informations systemet, Nu undrar jag vad ni som har haft denna enhet har för erfarenheter efter dessa år? Eller finns det bättre alternativ idag // Tack på förhand
eura skrev: tor 20 mar 2025, 21:51 I går slutade Tunein att fungera i Min V70 D4 2015 börjar bli riktigt trött på informations systemet, Nu undrar jag vad ni som har haft denna enhet har för erfarenheter efter dessa år? Eller finns det bättre alternativ idag // Tack på förhand
Jag hämtade ut min V60 2017-02 och Tunein har väl aldrig varit riktigt bra.
En period fungerade det bättre utomlands än här hemma, men dess seghet gör att man inte orkar. :bored:
Bättre att köra app i mobilen med BT-överföring till bilen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tänkte bara nämna att om det blir fel […]

Solenoid b4b

Denna är till Bosch startmotor som satt p&ari[…]

Fick du någon buckt med det? Har fått […]

Har du provat Main Reset? (dvs lyft batteripolen n[…]