- mån 08 jan 2018, 21:37
Ser ut som det skulle kunna lysa i mittfacket. Vet inte hur man får bort det för att kolla hur det ser ut. På min förra v60 satt det lampor undertill på dörrarna. Kanske är så enkelt så det sitter blindpluggar där nu. Ska kolla när jag får en stund över.
Japp, har automatisk innerspegel utan ram. Fungerar riktigt bra. Snyggt utan ram.
Magnus-B skrev:Ditt ryggstöd bör vara fällbart,stod något i konfiguratorn om "Kromringar" på Audio- och ventilationsreglage vilket jag inte fått klart för mig vad det är då min har lite krom men vissa har krom på greppytan på volymratt och temperaturratt.Japp. Passagerarsätet är både fällbart och höj/sänkbart. Jag har inte heller kromringar på reglagen. Det gör mig absolut inget då det blir lite mycket med kromringarna.
Kommer rycka bort dörrsidan när det har blivit lite varmare så inte plasten riskerar att spricka.
I mittfacket är lite lättare då ljusledaren sitter i mugghållaren.
III fick du auto avblänbar innerbackspegel i din bil?
Verkade som det blev tillval efter att jag beställt.
Kanske var slut på svart grill.
Ser ut som det skulle kunna lysa i mittfacket. Vet inte hur man får bort det för att kolla hur det ser ut. På min förra v60 satt det lampor undertill på dörrarna. Kanske är så enkelt så det sitter blindpluggar där nu. Ska kolla när jag får en stund över.
Japp, har automatisk innerspegel utan ram. Fungerar riktigt bra. Snyggt utan ram.