Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mumsmums
Den självklara slutsatsen måste bli att den som ska köpa en begagnad XC60 ska satsa på en Seashell. I den har inga ungar sparkat på stolryggarna, ingen glass har kladdats, inga fullpackade semesterresor. Den är dessutom gubbkörd och eftersom de flesta har automat finns ingen koppling som är sönderslirad! Min Seashell kommer att ha ett skyhögt andrahandsvärde! :D
Användarvisningsbild
av PaNi
Mumsmums skrev:Den självklara slutsatsen måste bli att den som ska köpa en begagnad XC60 ska satsa på en Seashell. I den har inga ungar sparkat på stolryggarna, ingen glass har kladdats, inga fullpackade semesterresor. Den är dessutom gubbkörd och eftersom de flesta har automat finns ingen koppling som är sönderslirad! Min Seashell kommer att ha ett skyhögt andrahandsvärde! :D
Ingen regel utan undantag. Min manuella seashell kommer att ha en koppling redo för skroten efter två tonåringars övningskörning med frekventa "start i backe". Men visst, glass har de slutat tappa i sätet. :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Volvo S80 Automat (Oljeläckage) !!

Hejsan gruppen / forumet. Jag ska försö[…]

Varför inte en XPENG G6 Performance? Extra al[…]

Bytt kamrem (Continental) på pärlan, […]

Fått de symptomen flera gånger är[…]