Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av LanaDelRey
Ja, det funkar inte för mig heller.

Funkade igår. Hade problem tidigare i veckan och felanmälde till supporten. De skulle göra en "rapport". Tvivlar på att något händer.

Känns kass att man inte kan lita på VOC.
av Piffe
LanaDelRey skrev:Ja, det funkar inte för mig heller.

Funkade igår. Hade problem tidigare i veckan och felanmälde till supporten. De skulle göra en "rapport". Tvivlar på att något händer.

Känns kass att man inte kan lita på VOC.
Ja jag fattar inte varför dom inte får till det :shock:

Vart finns kontaktuppgifter till supporten?
av LanaDelRey
Tror jag hittade numret i appen men nu kan jag inte ens logga in... :???:

Men jag hittade i senast slagna nummer på telefonen
020948080
av robeks
Idag när jag skulle starta värmaren så stod det bara att den inte kunde startas!!
När jag gick ut för att starta manuellt så var den igång!! Blir inte klok på detta
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Verkar som Volvo bör se sig om efter annan operatör till och leverera signalerna verkar ju uppenbarligen inte funka tekniken...
av LanaDelRey
Robeks: Det var exakt samma för mig! Frugan skulle åka iväg, jag försökte starta värmaren med appen, stod att det inte fungerade men när hon kom hem sa hon att värmaren var igång och bilen är varm när hon åkte iväg.

Det här är inte Okej, dåligt av Volvo...
av Jäverhammar
Samma för mig igår kväll. Försöker starta, får felmeddelande att värmaren inte kunde starta men ser samtidigt att avgaser börjar stiga från bilen (var 5 meter ifrån bilen men det snöade och jag var inomhus :) )
Användarvisningsbild
av mange69
Alla som har problem, har ni MY15? Jag har en XC60 MY14 och har aldrig haft problem annat än om bilen stått förlänge, vilket är normalt. Appen uppdaterades för 3 dagar sedan med buggfixar för iOS 6. Ingen som blivit hjälpt av det?
Användarvisningsbild
av sony
mange69 skrev:Alla som har problem, har ni MY15? Jag har en XC60 MY14 och har aldrig haft problem annat än om bilen stått förlänge, vilket är normalt. Appen uppdaterades för 3 dagar sedan med buggfixar för iOS 6. Ingen som blivit hjälpt av det?
Jag har 2015 men har haft problem bara några få ggr. Sån är inte perfekt volvo borde uppdatera den.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Hej, Inte alls svårt ( tycker jag ) att by[…]

Styrströms kortslutning

Blev lite stora men bra ljus 😂😂

Detektivarbete

Trodde det också, men den fjädern sitte[…]