- ons 05 mar 2014, 17:15
Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om Apple men volvo gillar det uppenbarligen. Gillar ni inte de så köp en cykel eller opel.
dirkdiggler skrev:Du verkar väldigt provocerad i alla fall. Du gör personangrepp och anspelar på att jag är trög, du använder stora bokstäver och till råga på allt du skapa ditt konto här bara för denna sakens skull.psi skrev:Dirkdiggler, du är den stereotypa android älskaren.För det första försvarar jag mig inte. Har du svårt att förstå sammanhang så säg till! Jag kan anpassa mitt språk till en mer basal nivå ifall du behöver det. Allt jag sagt är 100% fakta. Försök att bryta ner något till något annat.
Försvarar sig med näbbar och klor och är väldans lätt att provocera. Vi med apple skiter i hur bra "alla" tycker android är.
Vi vill inte ha skiten.
Provocerad är jag verkligen inte heller. Du missförstår mig helt. Jag tycker att det finns ofantligt korkade resonemang här i tråden (de är VERKLIGEN korkade) men det provocerar mig inte. Det underhåller mig till en viss gräns men jag tycker mest det är sorgligt. En hatkärlek kan man nog säga att jag har gentemot det! Dumhet alltså.
Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om Apple men volvo gillar det uppenbarligen. Gillar ni inte de så köp en cykel eller opel.
Beställt: V60 D4 Automat BEII med VOC, Driver support, svart metallic, Park assist camera, tonade rutor och tygmattor.