Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TureMagnusson
Grattis spuzz och volvobrasse! Fina foton, tack...
av mattiasv60
volvobrasse skrev:Jag skulle aldrig nöja mig med att vänta på en bil i över en vecka på en parkering hos ÅF...
Varför inte ?? ?:-/ . Har du ingen bil att åka med idag ??

Ursäkta, men du verkar ha tålamod som min 7-åring hemma :roll: :roll: :wink:

/Mattias
Användarvisningsbild
av leiwi
mattiasv60 skrev:
volvobrasse skrev:Jag skulle aldrig nöja mig med att vänta på en bil i över en vecka på en parkering hos ÅF...
Varför inte ?? ?:-/ . Har du ingen bil att åka med idag ??

Ursäkta, men du verkar ha tålamod som min 7-åring hemma :roll: :roll: :wink:

/Mattias
Håller med volvobrasse fullständigt , varför vänta ?

Tror inte att ÅF skulle acceptera att vänta med betalningen av bilen "tills jag får tid/tillfälle"
Det är precis lika viktigt med leveransen som med försäljningen , ÅF bör "stå på tå" i alla tillfällen .Utan kunder ingen verksamhet :!: :!: :!:
och det är vi som är kunder
Användarvisningsbild
av GustavE
Har man tid att sälja en bil ska man också ha tid att leverera den!

Helt oacceptabelt att det ska ta sådan tid som man läser om här ibland.
av mattiasv60
leiwi skrev:Tror inte att ÅF skulle acceptera att vänta med betalningen av bilen "tills jag får tid/tillfälle"
Nej, men du betalar väl ändå inte bilen innan du hämtar ut den ?? Hämtar du den 1 vecka senare väl ÅF vänta på pengarna den veckan också ? ?:-/
leiwi skrev:ÅF bör "stå på tå" i alla tillfällen
Jag förutsätter att du gör likadant på ditt jobb - dvs alltid "står på tå" och hjälper till direkt då någon kommer och vill/behöver din hjälp då de är dina "kunder"... :-)-)

/Mattias
Användarvisningsbild
av leiwi
mattiasv60 skrev:
leiwi skrev:Tror inte att ÅF skulle acceptera att vänta med betalningen av bilen "tills jag får tid/tillfälle"
Nej, men du betalar väl ändå inte bilen innan du hämtar ut den ?? Hämtar du den 1 vecka senare väl ÅF vänta på pengarna den veckan också ? ?:-/
leiwi skrev:ÅF bör "stå på tå" i alla tillfällen
Jag förutsätter att du gör likadant på ditt jobb - dvs alltid "står på tå" och hjälper till direkt då någon kommer och vill/behöver din hjälp då de är dina "kunder"... :-)-)

/Mattias

Försök att ringa din ÅF och be att få vänta med att hämta bilen ett antal veckor (när han meddelat att den är klar ) så får du kanske inte det svaret du tror!

och det är faktiskt så att jag ALLDRIG åtagit mig något jag inte haft tid att utföra! :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Kite
Fick enkät av Volvo idag att fylla i angående hur jag hade upplevt deras leveransstatusfunktion på minvolvo. Tur att man fick tillfälle att framföra sina synpunkter till dem så de har möjlighet att förbättra ... för som det är just nu med köplats osv så är det inte mycket att ha.
av Rudolfs
Kite skrev:Fick enkät av Volvo idag att fylla i angående hur jag hade upplevt deras leveransstatusfunktion på minvolvo. Tur att man fick tillfälle att framföra sina synpunkter till dem så de har möjlighet att förbättra ... för som det är just nu med köplats osv så är det inte mycket att ha.
Samma här, Fyllde också i vad jag inte gillade. hoppas dem bättrar sig.
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 203

Bokat för besiktning, kunde inte tacka nej […]

Hej Nu har det gått ett bra tag och jag har […]

Hej Har samma fel här, har haft isär t&a[…]

V90 problem släpvagnsbelysning

Jag köpt hem Mcase-säkringar för a[…]