Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av x74
Samma här fastnat på 2 sedan onsd förra veckan likaså kön är fast på 3027 ,har min bygg vecka denna vecka :D
av Exquattro
Jag tror att Min Volvo mest är en rolig grej, när jag satt o blängde på min så hände inget, sen hände inget, sen ett jätteskutt o vips så var bilen här. Så hav förtröstan... :|
Användarvisningsbild
av mgmannen
MisterMister skrev:Är det någon mer här som följer MinVolvo och har "fastnat" i kön? Jag har stått och stampat på plats 3719 i en vecka nu, men det står att den ska byggas nästa vecka. Kan ju alltid hoppas att det bara är deras sida som hakat upp sig, men man vet ju aldrig. ??:-/
Är byggvecka förresten när plåten börjar rullas ut och pressas? Det verkar ju som att det normalt dröjer 1-2 veckor från steg 2 tills att den monteras ihop?
Min köplats har dagligen tickat ned. I torsdags fick jag mail att den ska börja byggas. Sedan dess så har köplatsen stått still. Tror det är normalt. Min kollega hade likadant med sin bil i våras. Den står kvar på plats 1832, fast hans bil levererades vecka 20. Så du/ni ska nog inte ta så hårt på det...
av RCE
Jag har haft plats 2618 i minst en vecka nu och bilen är inbokad för en leverans som når ÅF 28/8 enligt Volvo.
Användarvisningsbild
av Snowie
min bil blev levererad när den stod på plats 2000. så de platserna skall man nog inte lite på allt förmycket.
Användarvisningsbild
av MisterMister
Tack för svaren, då kan man konstatera att det verkar vara något som berör fler än mig iallafall. Det kanske blir en bil till slut i alla fall! :lol:
Användarvisningsbild
av mgmannen
x74 skrev:Äntligen efter 1,5 veckor hoppa statusen från 2-5 :lol:
Min hoppade från status 2 till status 7 idag. Säger väl inte så mycket egentligen...men kul va det!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &au[…]

Fast det är inte samma.

Läser du ut både aktiva och lagrade fel[…]

..pedalen sjunker när man trycker på […]