- tis 25 sep 2012, 08:57
Ja nu har det gått över en månad sen beställningen skickades in, fortfarande har jag inte fått något mail med inloggning till "min volvo"... Fick dock ett riktigt irriterande reklam-mail från Volvo Cars där det stod "din nya volvo har kommit". Gissa om jag blev irriterad när det visade sig vara reklam för en ny iphone-app... :(
Fick tag i säljaren för en vecka sen, "datorstrul" var det han hade att komma med. Han lovade återkomma "inom en vecka"... fortfarande ingen som hör av sig. Jag kan ju tycka att om man beställer en bil i denna prisklass borde det vara lite mer attention från säljarna. Han är väldigt trevlig och tillmötesgåend enär man pratar med honom, men det händer ju inte ett skit sen efteråt. Inget mail, sms, telefonsamtal kring hur det går...
Ja det är tre veckor kvar tills bilen förväntas bli levererad så det är väl att hålla tummarna, så det inte blir en ärtgrön 245 DL istället...
Anser ni man kan förvänta sig någon sorts komptensation för dåligt skött service från försäljaren? I så fall vad? Jag kommer ju absolut inte att rekommendera någon att köpa en ny volvo i våran stad i alla fall...
/S