Anmg skrev:Vad tror ni priset hamnar på ? Dyrare än V90?Absolut dyrare än V90, inga tvivel.
Moderator: Moderatorer
Anmg skrev:Vad tror ni priset hamnar på ? Dyrare än V90?Absolut dyrare än V90, inga tvivel.
MartinS skrev:Och jag tror inte det. Framtiden får utvisa vem som får rättAnmg skrev:Vad tror ni priset hamnar på ? Dyrare än V90?Absolut dyrare än V90, inga tvivel.
ansjo skrev:Nuvarande XC60 var dyrare än V/XC70, så sannolikheten är nog stor att det blir så även denna gång.MartinS skrev:Och jag tror inte det. Framtiden får utvisa vem som får rättAnmg skrev:Vad tror ni priset hamnar på ? Dyrare än V90?Absolut dyrare än V90, inga tvivel.-)!
grillchips skrev: Är det vanligt att man flyttar exempelvis sidospeglarna på testbilarna? Placeringen ser ju högst onaturlig ut samtidigt som det "gamla" fästet vid A-stolpen ser onödigt.. "Ogjord" ut.Det ser ut som att plastsköldarna längre bak på bilen är rätt tjocka, så det kanske är därför man satt backspeglarna "längre ut" för att få en naturlig vinkel förbi sköldarna? Jag kan tänka mig att dom skulle dölja en hel del av synfältet annars.
Hej! Hur får man varvräknaren att funk[…]
https://aeromotors.se/kataloog/article/7163682/p-8[…]