Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AndreasThn
XC90_Executive skrev:Jag har hört avgassystemet på en T5 vea och enligt mig låter det betydligt bättre än original. Men jag kommer inte köpa det tror jag. Byter bil istället.
Undra om det kommer till V70 oxå? :oops:
Användarvisningsbild
av Perra83
Strebern skrev:Då var det beställt, PPP "Intake & Exhaust" samt Polestar optimering... Blir spännande att se hur det blir!
Tar du allt på samma gång eller börjar du med Polestar för att känna på bilen lite och sen luft och buller?
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Strebern skrev:Då var det beställt, PPP "Intake & Exhaust" samt Polestar optimering... Blir spännande att se hur det blir!
Blev en saftig summa? ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Kräver videoklipp sen!
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Strebern skrev:Allt på samma gång, landar på ca 31 000:- tror jag, det var kampanj på trimningen vad jag förstod.
Saftig summa på kitet
Användarvisningsbild
av Strebern
LazerHawke skrev:
Strebern skrev:Allt på samma gång, landar på ca 31 000:- tror jag, det var kampanj på trimningen vad jag förstod.
Saftig summa på kitet
23 000:- för avgas/filter, resten chiptrimmet
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Strebern skrev:
LazerHawke skrev:
Saftig summa på kitet
23 000:- för avgas/filter, resten chiptrimmet
6900 tar brandt just nu dock ;)
av Robban12
Strebern skrev:Då får jag nog betala totalt 29 605:- (räknade inte efter så noggrant, ska ju ha det ändå oavsett)

Om jag hade varit du hade jag köpt RICA istället så får ju något för pengarna när det gället trimmet
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]