Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Erik: har du kirrat polestar ännu? Annars om du vill pröva så är jag i gbg/tjörn området från ons-söndag nästa vecka!
Rudolfs skrev:Erik: har du kirrat polestar ännu? Annars om du vill pröva så är jag i gbg/tjörn området från ons-söndag nästa vecka!
Nej, det har varit mycket annat som tagit upp tiden och jag har helt enkelt glömt bort det!
Rudolfs: Tack för erbjudandet! :) Vilka dagar/tider är du i Göteborg? Tjörn blir lite för omständigt...
Jag var nere ons tors, ska eventuellt till lerum imorrn på eftermiddagen, samt gbg på lördag som det ser ut nu :)
Användarvisningsbild
av meko
jumu01 skrev:Om man reggar om bilen efter Polestar optimeringen vad händer med försäkringspremien, blir den dyrare?
Nej, ingen skillnad! :wink:
Trevligt att försäkringspremien är desamma.
Men det känns som man inte gör någon större vinst att "hota" up från 181 till 200 hk. :oops:
Termik skrev:
jumu01 skrev:Trevligt att försäkringspremien är desamma.
Men det känns som man inte gör någon större vinst att "hota" up från 181 till 200 hk. :oops:
215hk om det är 5-cyl AWD
Och optimeringen är billigare till 5-cyl/AWD också.
Användarvisningsbild
av meko
Termik skrev:
jumu01 skrev:Trevligt att försäkringspremien är desamma.
215hk om det är 5-cyl AWD
Fast det blev faktiskt mer. 162 kW står det i mina och andras papper som vi fick av Volvo vid optimeringen (kika högre upp i tråden oxå).
Och det blir hela 220 hk! 8) Lätt värt 6900:-. Bilen går som ett skott! :D
Lossa dörrhandtag volvo v70 2013

Ingen som kan ge en hint? Har googlat, kollat, l[…]

Huven indikerar öppen

Sitter i vänster huvlås, vill jag minna[…]

Hej! Jag har sökt på nätet i timm[…]

Ok, då antar jag att det bara är att pl[…]