Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mikebike
Kluster skrev:I förväg via VOC ange resväg till navigatorn och när man sätter sig i bilen så synkas (och sparas) den nya färdvägen direkt. Allt för att slippa rulla på ratten för att stava sig fram... :twisted:
Vadå, jag pratar med min. Medan jag kör.
av Kluster
mikebike skrev:
Kluster skrev:I förväg via VOC ange resväg till navigatorn och när man sätter sig i bilen så synkas (och sparas) den nya färdvägen direkt. Allt för att slippa rulla på ratten för att stava sig fram... :twisted:
Vadå, jag pratar med min. Medan jag kör.

Då pratar jag med min fru istället :wink:

Ja, röstvägledningen är ju bra, har dock inte börjat nyttja den. Än :)
Användarvisningsbild
av sura56
Det finns redan
av Kluster
sura56 skrev:
Det finns redan
Var då?
Användarvisningsbild
av leiwi
pellz0r skrev:
Det finns redan

Var då?
[/quote]

Om man laddar ner en app som heter "send to volvo" så går det utmärkt att använda Google map och som ett ytterligare alternativ från datorn logga in på Here.com :D :D
av Cellen85
Släpptes ny uppdatering till Android. Där kan man starta parkeringsklimat. Är det bara värme eller har de nu ordnat så att den vädrar ut varm luft också? :shock: :lol:
av mikebike
Cellen85 skrev:Släpptes ny uppdatering till Android. Där kan man starta parkeringsklimat. Är det bara värme eller har de nu ordnat så att den vädrar ut varm luft också? :shock: :lol:
New name, same shit.

Nya Audi A4 skall också få en app där man kan styra värmaren mm, 5 år efter Volvo.
Vorsprung durch technik?
av mattish
mikebike skrev:
Kluster skrev:
mikebike skrev:Öppna och stänga takluckan..
lite offtopic....i fall takluckan är öppen delvis eller helt, går det att låsa bilen öht då? :shock:
Japp, det började regna när jag var på älgskyttebanan för några veckor sedan.
Det hann bli lite blött innan jag hade möjlighet att stänga luckan.
På Passat kan man programmera regnsensorn till att stänga rutor och taklucka om den känner av att det börjar regna..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Men är problemet med låg spänning […]

Om man måste lossna en kylarslang för a[…]

Tysta sommardäck V90

Glöm inte bort er egen hörselkurva n&aum[…]

Luftkudde domkraft

Är det sån här du menar? https://[…]