Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

40424 skrev:Tolkar jag rätt att den bara ingår på XC60 när man valt till automagiskt avbländbara backspeglar?
Då blir jag ledsen :oops:
Har inte det på min och saknar inte den allas, varför så mycket diskutionen kring ramlösa spegel? Har du det ok ett plus har du inte den vem bryr sig.
sony skrev:
40424 skrev:Tolkar jag rätt att den bara ingår på XC60 när man valt till automagiskt avbländbara backspeglar?
Har inte det på min och saknar inte den allas, varför så mycket diskutionen kring ramlösa spegel? Har du det ok ett plus har du inte den vem bryr sig.
Det var en underlig fråga?
Jag bryr mig eftersom jag vill ha den.

/Peter
Jag har väldigt mörkt tonade rutor och mina sidospeglar bländar av nästan varje gång jag åker i en tunnel.
40424 skrev:
sony skrev:
Det var en underlig fråga?
Jag bryr mig eftersom jag vill ha den.

/Peter
Om du bryr dig så mycket och om det hade varit så viktigt skulle du beställa det från början. Jag ville inte vara taskig mot dig eller någon annan utan ville bara säga att du kommer inte ens tänka på det om du inte har det på din bil.
tunnis skrev:Jag har väldigt mörkt tonade rutor och mina sidospeglar bländar av nästan varje gång jag åker i en tunnel.
Great! Hoppas de andra har misstagit sig. :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Framvagnsinställning själv

2-filiga vägar är bomberade dvs de lutar[…]

Fukt i ena strålkastaren

Sök på "fukt strålkastare&qu[…]

Hög framvagn biltema

Ska jag vara ärlig så bytte jag dä[…]