Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

ned1 skrev:Provade bygga på dator Funkar inte. Men Ndroid appen som är uppdaterad fungerar
Okej, då får jag bygga vidare på plattan istället för datorn...
Ipad-appen verkar inte uppdaterad. Däremot kan jag välja Inscription där till XC60, det har jag inte kunnat på webben tidigare (bara sett ett objekt på Blocket).
Verkar som det alltså bara är i Androidappen det går bygga classic alltså, haha.. :) Har bara iOS så kan inte testa.

Kan nån som kan bygga en bil välja "Maila Sammanställning", därefter från det mailet ta länken från "Fortsätt Bygga" och klistra in här... då bör det ju gå komma in på den bilen och bygga på classic.
Ixion III var ju lite.. meh.. Ser nog bättre ut i verkligheten.
grillchips skrev:Ipad-appen verkar inte uppdaterad. Däremot kan jag välja Inscription där till XC60, det har jag inte kunnat på webben tidigare (bara sett ett objekt på Blocket).
Lustigt. Jag har tidigare kunnat välja Inscription, men inte idag som det ser ut. ?:-/
miw: Jag får fram det i Ipaden, däremot inte på webben och heller inte på min Android-tele. Lite trist, gillade Inscription-inlägget i sätena.
Så Inscription finns inte till Classic? Kollade på en ny bil med detta i helgen som gick, underbart sköna stolar. Inscription finns fortfarande (till Summum) i den icke uppdaterade versionen på webben...
fjohan: Inscription finns till Classic Summum, hade helt missat att det krävdes Summum för att kunna välja det.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
Köpråd volvo s60 t5

Det var lite så jag tänkte också.[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Grattis "kom-hem-tiil-oss-dagen" 1 &arin[…]

Damasker såg hela ut. Testade att plocka ur[…]