Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av C.W.
verkar vara återkommande problem.
är det värt pengarna eftersom den funktionen som verkligen behövs är start av värmare.
Och den används några gånger under 3-4 månader om året.
(ja, det är en säkerhetaspekt i detta också, men ärligt...ni har väl klarat er utan innan också)
av ansjo
Det gjorde man utan servo med, förr i tiden ;).
Användarvisningsbild
av C.W.
jo, men den fick man ju med på köpet :wink:
VOC kostar väl kring 4.000 + månadskostnader så som tillval, erbjudande eller paket verkar det tveksamt med tanke på driftsäkerheten (MTBF) (I)
Användarvisningsbild
av Kite
C.W. skrev:verkar vara återkommande problem.
är det värt pengarna eftersom den funktionen som verkligen behövs är start av värmare.
Och den används några gånger under 3-4 månader om året.
(ja, det är en säkerhetaspekt i detta också, men ärligt...ni har väl klarat er utan innan också)
Har klarat mig bra utan säkerhetsbälte hittills med men skulle ändå inte köra utan det...
Användarvisningsbild
av leiwi
VOC ´s säkerhetsfunktioner kommer att fungera även sedan abbonemanget löpt ut ! :D
Användarvisningsbild
av GustavE
ansjo skrev:Jag köpte mig en Sony Z2 tabletter förra veckan, men vare sig Volvo on call eller "bygg din bil" finns det appar för, vet någon något mer :)?
Undrade samma sak. Fick svar längre bak i tråden att surfplattan troligen behövde telefonfunktion för att lura Play Butik. Appen ska tydligen bara få fungera i telefoner enligt Volvos appsida i Play Butik.

Volvo har inte gjort någon Android-app till Bygg din Volvo än. Har provat den i en iPad och tyckte inte riktigt den var lika logisk och smidig som på datorn via Volvos hemsida.
av ansjo
Aha, det var så enkelt :). Tack för infon, mannen 8) !
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Låter som belägg bara behöver slit[…]

Sliten ratt

Är det läder som tittar fram under den f[…]

Framvagnsinställning själv

Det kan vara läge att kasta ett öga p&ar[…]