Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

drpatrik skrev:Min bil beställdes den 22 december och gick över till steg 2 den 19 januari.

Hälsningar,
Patrik
Tackar för info! Min hoppade äntligen över i steg 2 idag. Beställd 19 december. :)
SweRonin skrev:
hållundan skrev:Blir lite tjatigt i den här tråden från min sida, men hur länge låg era vagnar i steg 1?

2 veckor var minpå steg 1 sen var den steg 2 i 2 veckor sen hoppa den fram till steg 7 i ca 1 vecka
Snabba ryck!
Nu jäklar!
Beställde min V60 AWD R-design i november.
Hamnade i steg 2 länge, över jul och nyår, steg 7 i ett par dagar och nu vips så är den på väg till handlaren!! :lol: :-)))))
Hur lång tid brukar det ta?
Bor ca 15 mil från Torslanda.
drpatrik skrev:I dag hoppade jag fram till steg 5.

Hälsningar,
Patrik
Du ligger lite före. :) Jag harvar fortfarande i steg 2. Känns extra gött att den inte rusar fram för snabbt mellan stegen när jag imorse fick roa mig med att byta hjul på min nuvarande skräpbil kl. 7:20 i 8 minusgrader p.g.a. en spik i däcket. :-(O)

Roligt att slanta upp för pluggning och pilla med hjulskifte när man ska äga skrotet i några veckor till...
Hämtar bilen på torsdag! Gött som fanken.

Såg den idag på liften hos BraBil. Tråkigt att plocka av 18-tummarna och hänga på plåtfälgar, men men.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&ar[…]

Fungerar cigg uttaget 12v? Fungera dimmer reglaget[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. P[…]

Enligt denna artikel: https://www.volvocars.com[…]