Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvobrasse
Förresten loggade in på min volvo nu och såg att den gått in i produktionsläge 1, din volvo börjar byggas. Ska man inte få ett mail när det händer? Har ni andra fått det?
Användarvisningsbild
av LazerHawke
volvobrasse skrev:Förresten loggade in på min volvo nu och såg att den gått in i produktionsläge 1, din volvo börjar byggas. Ska man inte få ett mail när det händer? Har ni andra fått det?
Lär väl få ett mail när jag hämtat bilen att den börjar byggas :p
av Rudolfs
volvobrasse skrev:Förresten loggade in på min volvo nu och såg att den gått in i produktionsläge 1, din volvo börjar byggas. Ska man inte få ett mail när det händer? Har ni andra fått det?

Nopp jag fick inte det.

Min handlare säger att den kommer 9:e december, kunde fått hämta den om jag ville den 11e men har förhinder så lördagen får duga bra.
Min gick ju från V50 till V49 men nu blir det V50 precis som det står i kontraktet med firman :)
Användarvisningsbild
av Strebern
Inte ett enda mail vid något tillfälle
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Strebern skrev:
Inte ett enda mail vid något tillfälle
Inte ens när den är byggd?
Användarvisningsbild
av sony
Min volvo funkar inte riktigt bra tycker jag. Jag är inte 100% nöjd med sidan .min lev skulle vara v48 och ingen har varken ringt eller mailat mig. I måndags fick jag ett samtal och fick tid v49 på torsdag. Typ 10 dagar försenad. En vecka hit eller dit tänker man, vad spelar det för roll men man utgår ifrån appen och planerar ledighet och allt annat kring detta. Ris från mig i alla fall.
Användarvisningsbild
av Kite
På minvolvo så hoppade min bil från ~2000 till färdigbyggd mellan en söndag och en måndag. På tisdagen sen fick jag mail om att nu börjar bilen byggas, så verkar vara lite olika om man får mail eller ej.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Hur länge fick ni övriga vänta på från den dag den gick in i produktion tills att den var färdigbyggd (om man nu skall lita på min volvos siffor!)?
Användarvisningsbild
av leiwi
sony skrev:Min volvo funkar inte riktigt bra tycker jag. Jag är inte 100% nöjd med sidan .min lev skulle vara v48 och ingen har varken ringt eller mailat mig. I måndags fick jag ett samtal och fick tid v49 på torsdag. Typ 10 dagar försenad. En vecka hit eller dit tänker man, vad spelar det för roll men man utgår ifrån appen och planerar ledighet och allt annat kring detta. Ris från mig i alla fall.

tror inte det är Min Volvo sidan som är felet , snarare är det så att din bil funnits hos säljaren ett tag men där gäller det verkligen att "hänga på låset" så att din bil inte blir nedprioriterad i leveransfixen
av spuzz
leiwi skrev:
sony skrev:Min volvo funkar inte riktigt bra tycker jag. Jag är inte 100% nöjd med sidan .min lev skulle vara v48 och ingen har varken ringt eller mailat mig. I måndags fick jag ett samtal och fick tid v49 på torsdag. Typ 10 dagar försenad. En vecka hit eller dit tänker man, vad spelar det för roll men man utgår ifrån appen och planerar ledighet och allt annat kring detta. Ris från mig i alla fall.

tror inte det är Min Volvo sidan som är felet , snarare är det så att din bil funnits hos säljaren ett tag men där gäller det verkligen att "hänga på låset" så att din bil inte blir nedprioriterad i leveransfixen
Precis. Det har jag gjort så hoppas det betalar av sig!
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 203

min magnetkoppling låter en del på ACn[…]

Hur fungerar ett kylt handskfack på dessa bi[…]

Xc60 MY26 Internet delning

BT har långsam dataöverföring. B&a[…]

Hjälp att hitta delnummer