Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kan bara hålla med XC90_Executive den är så rolig att bara hålla in gasen o vänta på att det ska sluta dra...FEL den drar hela vägen upp till fart spärren...den ska nog tas bort vid senare tillfälle ;)

Sambon har inte fått provköra den ens en..haha hon får hålla sej till autotech T4:an...nä nu måste jag snart hitta på en ursäkt för o ut att åka lite...hehe..
Koma skrev: Sambon har inte fått provköra den ens en..haha hon får hålla sej till autotech T4:an...nä nu måste jag snart hitta på en ursäkt för o ut att åka lite...hehe..
Du är säkert ironisk! Det finns faktiskt ganska många med denna inställning som jag tycker är så oerhört löjlig då vi pratar en rask familjebil, ungefär som denna inställning: "jag tar nya fina säkra bilen och skickar iväg frugan o ungarna i Micran från 1987"

Min fru var relativt grön på bilkörning när jag skaffade en SL65 Kleemann K2 som sommarbil, gick finfint med hennes körning förutom galningar som trakasserar henne i trafiken :x
XLR8MF skrev:
Koma skrev: Sambon har inte fått provköra den ens en..haha hon får hålla sej till autotech T4:an...nä nu måste jag snart hitta på en ursäkt för o ut att åka lite...hehe..
Du är säkert ironisk! Det finns faktiskt ganska många med denna inställning som jag tycker är så oerhört löjlig då vi pratar en rask familjebil, ungefär som denna inställning: "jag tar nya fina säkra bilen och skickar iväg frugan o ungarna i Micran från 1987"

Min fru var relativt grön på bilkörning när jag skaffade en SL65 Kleemann K2 som sommarbil, gick finfint med hennes körning förutom galningar som trakasserar henne i trafiken :x

bortsett från att hon inte vill köra den än(hon sitter och läser manualen)utan trivs väldigt bra med t4 med 330 hp...så ja jag är väldigt ironisk...det är fortfarande bara en bil J*^*^*L vi pratar om,får jag henna att passera 120 så är jag nöjd..hon ärlungn säker o fint, tror nog hon är säkrare än mej i trafiken!!
Har barn inga som luktar och låter illa som en gammal micra87 så det bekymret har jag inte..:)
XC90_Executive skrev:
berra41 skrev:Verkar vara en trevlig bil det här, vad får man ge "prutat och klart" för en sådan?

439900, då kan du pruta så att värmaren ingår i det priset.
Tackar, då får man hoppas Tomten är snäll i år :P

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.