Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av EMIVIK
Ingen aning hur det har gått till om jag ska vara ärlig... men just nu ligger leveransdatum på 13-17 september.
Användarvisningsbild
av mattes
Robertson skrev:Jag fick på min order ett "leveransdatum", dock mycket oexakt.
Samma här!
Har fått besked att den skall komma i v 38-39.
Så det är till att gå i väntans tider.

:lol:
av EMIVIK
Brukar kika lite då och då. Jobbar nämligen på en volvohandlare... svänger bara förbi och hör vad leveransavdelningen säger. Dvs när den är förplanerad i fabrik, samt när den bedöms vara klar.
av ksjoberg
Jag har också beställt en S60 D5 Summum med extra allt! Iaf, nästan allt. Det blev High Performance MultiMedia 7", RTI, Driver Support, delbart drag, four-c samt en massa annat småplock! Kan knappt vänta, de säger månadsskiftet oktober/november. Jag kommer nog komma loss att hämta den först den sjätte november, så det är 54 dagar kvar...
av swedala
ksjoberg skrev:Jag har också beställt en S60 D5 Summum med extra allt! Iaf, nästan allt. Det blev High Performance MultiMedia 7", RTI, Driver Support, delbart drag, four-c samt en massa annat småplock! Kan knappt vänta, de säger månadsskiftet oktober/november. Jag kommer nog komma loss att hämta den först den sjätte november, så det är 54 dagar kvar...
Jag beställde också en S60 för en vecka sen, har samma leveransbesked som dig preliminärt.
Men nu råkade jag höra av en god vän som jobbar på Volvo att Gent-fabriken har haft karosseri-problem. Detta har gjort att produktionstakten har vart mycket längre än normalt, så nu tvekar jag på om leveranstiden är korrekt.

Aja, vi får väl se vart det lutar :?:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
V60 Cross Country eftertraktade

Skoj, det är ju sn snygg bil med

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt :)[…]

@fjohan82 , Har kört med släp kanske 20[…]