Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Som befarat hade de ju noll koll på verkstaden, hämtade bilen och frågade om tunein funkade nu, ja det skulle det göra, de hade uppdaterat mjukvara, såklart fiunkade det inte. jaja, jag orkar nog inte bry mig om det mer, får köra från mobilen.
ManoV60D32016 skrev:Jag har samma men bara på vissa svenska kanaler. Har 3st favoriter i min "tunnel". Bandit rock, Bandit rock klassiker och rock klassiker. När jag försöker lyssna på dessa nu är det bra rock klassiker som funger. På de båda bandit kanalerna så får jag samma felmeddelande som i ditt fall!
Märkligt, Bandit rock är en av få som funkar för mig.
För mig funkar allt utom Sveriges Radio, dock tar vissa kanaler en evighet att starta upp medan andra hoppar igång direkt.
Jag kör dock TuneIn i stort sett bara utomlands eller på långa resor inrikes, just pga segheten att starta eländet.
Härom veckan slutade Antenne oldies att fungera, brukar lyssna på denna Tyska kanal dock fungerar andra kanaler från Antenne, tycker det är skönt att få lite andra låtar att lyssna på däremot är det inte "klämchecka" tyska slager :-) utan låtar som man inte har hör på många år. Mejlade supporten fick svar dagen där på med lite frågor rörande hur jag kopplade upp mig vilket är helt irrelevant i detta sammanhang. Det vill säga att jag hamnade hos firstline. Har inte fått något svar sedan dess! Tänkte påminna om några dagar hur det går. Hoppas att det är fler som trycker på supporten om detta.
Återkommer om jag får något vettigt svar.

Hej Tror att du har rätt att det var reglerve[…]

B230 16v

Har en 230 med 16v topp på grabbens ena folk[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Lurar på belägg fram vid detta byte[…]

Justera dimljus V90-18

Insex underifrån i ett hål,minns ej st[…]