Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1218268
Ja visst är det så. Men det kan ändå vara intressant att se hur spänningen påverkas av en långkörning med värmaren. Dippar spänningen väldigt kan man kanske ana att batteriet inte är jättebra laddat. Tappar det snabbt efter laddning är det kanske dags att byta.
Jag blev ståendes utanför gymmet på vintern tidigt 2012 en gång. Det får bara inte ske i mitt perfekta liv :lol:
#1218379
StefanN skrev:Nån mer som fått problem sen deras uppdatering häromdagen? Min användare är borta och det går inte skapa ny. :(
Japp, både min och hustrun,s Iphone hittade inte enheten efter sista uppdateringen och går inte att nyregistrera mot enheten. Så man får avinstallera befintlig app och laddar ner en ny och börjar om från början så fungerar allt igen. Är nog så att Ctek har lite "kompetensbekymmer" med uppgraderingar av appen :)
#1218469
Hur vet ni att Appen är uppdaterad på eran Battery Sense? Vilken APP version har ni?
Jag har App-version 2.1 och Soc-version 9.2
#1218555
Så man måste radera Appen och ladda ner den igen och söka in sändaren igen, för att få den nya uppdateringen?
Jag har alltså 2.1 / 9.2 i en Android telefon.
#1218562
Nej, i mitt fall ( Iphone ) så uppgraderades appen i telefonen och efter det så var det "gameover"
#1218583
Automatisk uppdatering till 2.2 igår och nu funkar det inte.

I appstore varnar Ctek för att uppdatera till 2.2 och en ny version är på väg
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Strul vid installation av vida

Har säkert installerat vida 20 gånger. […]

Skrammel från D4

Sådär, nu har jag klippt ac remmen utan[…]

Har en yttertempmätare från en Volvo 94[…]

Trycksensor DPF V70 2011

Testade på min bil. Tomgång: 7 hPa 30[…]