Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
Sitter bärkassehållaren på ena sidan i bagaget? Har beställt plastmattan,så en massa bröte därunder blir bara bökigt...ska in och snacka om det sista i morgon och kolla beställningen tänkte jag:).
Användarvisningsbild
av Robbi
Nej, den ser ut såhär, en uppvik:
ImageUploadedByTapatalk1417633380.867392.jpg
ImageUploadedByTapatalk1417633380.867392.jpg (264.99 KiB) Visad 692 gånger
av ansjo
Tack för hjälpen, men den föll nog bort då plastbaljan är i vägen...
av ansjo
Någon med XC60 T5 som kan delge sin förbrukning osv? Inte den vanligaste kombon precis...
Användarvisningsbild
av bem
ansjo skrev:Sitter bärkassehållaren på ena sidan i bagaget? Har beställt plastmattan,så en massa bröte därunder blir bara bökigt...ska in och snacka om det sista i morgon och kolla beställningen tänkte jag:).
Hej, det kanske är en sån här du funderar på?
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 45#p815753
Jag har det i min V70 D3 2014 och jag tycker den funkat bra med matkassar osv.
Hade en bärkassehållare, sån som man fällde upp från lastrumsgolvet som visas i bilden lite längre ner här, i min förra V70 och den funka OK den också men funkar ju inte om du skall ha en bagagerumsmatta i lastutrymmet. Jag gillar nog sidpanelen med bärkassekrokarna bättre än bärkassehållaren i bagagerumsgolvet när jag nu har använt bägge lösningarna.

/Bo
av ansjo
Där är den jag tänkte på, trots att den förra modellen som sitter i golvet ser jäkligt smidig och bra ut. Får nog fundera lite, har trots allt inte sett kassarna som något större problem. Ungefär som nackstöden i baksätet skulle vara i vägen :lol: .
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Robbi skrev:Hmm..väger väskan så mycket att det behöver förankras?
Det gör att alla saker ligger på plats alltid! Bärkassehållaren är helt oanvändbar tillsammans med den vändbara/vikbara mattan jag har.
Användarvisningsbild
av EjS
XC90_Executive skrev:
Robbi skrev:Hmm..väger väskan så mycket att det behöver förankras?
Det gör att alla saker ligger på plats alltid! Bärkassehållaren är helt oanvändbar tillsammans med den vändbara/vikbara mattan jag har.
Jag använder bärkassehållaren varje dag för min datorväska - typ max storlek för flygplan - har inte plats i bilen och en gång den la i bagaget och den flög runt fick jag repor i folien på fönstren.
av ansjo
Preliminär leveransvecka v.7, men ska träffa säljaren i morgon för att skriva in det sista i ordern. Valde till stylingpaketet, stora stereon med sub samt business edition PRO...:)skriver in specen när ordern kommit till Volvo, har fram till den 17/12.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
Varför byta? XC60

Ska du ha den mer skålade stolen så &a[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]