Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Magnus-B skrev:Ska försöka spela in ett klipp när det inte är för många nyfikna i närheten

Det är en S60 t3 my18

/M
Magnus-B skrev:Ska försöka spela in ett klipp när det inte är för många nyfikna i närheten

Det är en S60 t3 my18

/M
Har du också råkat ut för detta???
Kom hit så vi får ta ett snack. Jag är hemma hela eftermiddagen i morgon ( torsdag). Kan du efter jobbet i morgon?
Jag tycker det är dags för fika och bilsnack, har saknat det!
.... också kan vi spela in en duett med våra axlar...
Absolut!!!! Då blir vi en trio!
så sa min kollega ochså, tills jag åkte med och påpekade att bilen vinade, jamen sådär låter den ju sa han då........

Jag sitter just nu och kör en hyrbil, en V90 D4a och den viner på lika mycket den med, alla viner mer el mindre tycker jag.
EbbevonVolvo skrev:

Det är en S60 t3 my18

/M

Det är en S60 t3 my18

/M
Har du också råkat ut för detta???
Kom hit så vi får ta ett snack. Jag är hemma hela eftermiddagen i morgon ( torsdag). Kan du efter jobbet i morgon?
Jag tycker det är dags för fika och bilsnack, har saknat det!
Återkommer!
Jo lite oljud tycker jag mig höra men vill helst inte åka till klåparna innan den senaste versionen är släppt och få samma dåliga kvalite monterad.
Det är inte så att jag störs av det men det ska inte låta.
Senast redigerad av 1 Magnus-B, redigerad totalt 0 gånger.
Jimmy Svensson skrev:
x74 skrev:
Jimmy Svensson skrev: ons 16 jan 2019, 20:46 Jag kan inte höra detta på min XC60 -14 D4 som gått 15000 mil
Konstigt!
Du har väl rätt motor för det 4an? Och inte 5an.
Nä det tror jag inte!
Är uttagen juni 14
D4204T5 är koden
Hoppas jag har rätt Bild
Eller är jag ute o cykla Bild
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 132