- tis 04 mar 2014, 07:55
Det är väldigt skönt att kunna ställa värmaren från sängen kvällen innan.. Men sen har du ju lite säkerhetsfunktioner i det.. jag har mer än enstaka gånger fått hjälp av funktionen som ger mig ett meddelande i telefonen om jag missat att låsa. Har jag inte låst bilen får jag alltså en notis om det i mobilen.. då kan jag välja att låsa den från mobilen också. :) Sen har man funktionen att man blir uppringd i bilen om man råkat ut gör en olycka. Kan man inte svara skickar dom ut hjälp till bilens position.. annars hjälper dom men bärgning och annat man kan behöva.
Månadsavgift är det inte, men efter 3 år får man betala årsavgift som utslaget per månad är ca 100kr.
Har man aldrig haft det klarar man sig nog utan, (du får fixa fjärrstart från låsdosan) men har man fått smak på det tror jag det blir svårt att skiljas från det, :)
Månadsavgift är det inte, men efter 3 år får man betala årsavgift som utslaget per månad är ca 100kr.
Har man aldrig haft det klarar man sig nog utan, (du får fixa fjärrstart från låsdosan) men har man fått smak på det tror jag det blir svårt att skiljas från det, :)
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13