- lör 22 okt 2016, 23:38
Ingen aning om man kan få sub i V60, men i XC60 går det. Jag är mycket för rent ljud också. Tyvärr tycker jag PS gått ned sig sedan de gick ifrån Dynaudio. Bortsett från nya XC90 B&W som är bland det bästa fabriksmonterade ljudet jag hört i en bil! Sedan kostar det ju därefter också :)
TommyP86 skrev:KrilleW skrev:Uppenbarligen har vi olika krav på ljud. Jag blev kraftigt besviken på hur PS lät.Det tog 2000 mil att ställa in, och efter det har båda mellanregistrena i framdörrarna dött. Men jag lyssnar på allt möjligt och omöjligt. Aldrig radio dock, har bara TP inställt.
Vad lyssnar ni på för typ av musik ni som tycker det låter bra?
Uppskattar rent ljud med hög volym. Är man ute efter sub-ljud är det helt fel (i v60)
Eller kan man få sub numera?
Ingen aning om man kan få sub i V60, men i XC60 går det. Jag är mycket för rent ljud också. Tyvärr tycker jag PS gått ned sig sedan de gick ifrån Dynaudio. Bortsett från nya XC90 B&W som är bland det bästa fabriksmonterade ljudet jag hört i en bil! Sedan kostar det ju därefter också :)
XC60 D4 AWD Classic Summum, Klimatpaket VOC, Lastpaket, Teknikpaket PRO, Onyx black, Polestar, Läderstol Sport, m-grå innertak, Titania 20", Vinterhjul 18" LEDA, Stylekit silver, stänkskydd f+b, stötfångarskydd bak, Spegelkåpor silver