- mån 01 jun 2015, 15:37
Nu får du nog ställa kostnader lite mot varandra här, ta ett ca pris på vad det som saknas är värt och sen hitta utrustning som du vill ha för minst samma peng liksom. Navigator är bra utrustning, men dom flesta har ju en telefon med inbyggd GPS idag som funkar minst lika bra. Jag skulle nog hellre titta åt gratis service om du inte redan har det. Kanske något stylingpaket som sidescuffs eller så.
Tiduret går att eftermontera, det har jag gjort på bilar så det är inga problem. Men ett litet lättare sätt är väl annars ptc nyckeln eller vad den heter så du kan starta värmaren via nyckeln. Inte lätt alls att hitta på något bra.
Men sikta högt med kompensationen och hoppas att du får så mycket som möjligt, det skulle jag ha gjort.
Tiduret går att eftermontera, det har jag gjort på bilar så det är inga problem. Men ett litet lättare sätt är väl annars ptc nyckeln eller vad den heter så du kan starta värmaren via nyckeln. Inte lätt alls att hitta på något bra.
Men sikta högt med kompensationen och hoppas att du får så mycket som möjligt, det skulle jag ha gjort.
Volvo V40 D2 2014, your kinetic, automat, VOC
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++