- lör 21 feb 2015, 15:14
Har nu lagt till driver support paketet, bara att vänta på leverans nu då =)
Moderator: Moderatorer
luckyluke skrev:Har nu lagt till driver support paketet, bara att vänta på leverans nu då =)Klokt val!
SRDL skrev:Hur är det med armstöd? Finns den med som standard i xc60 summum be PRO ?Det är standard i alla XC60 oavsett utrustningspaket
Eller får man köpa till den.?
nadderf skrev:Har väl varit standard sedan 740 kom :lol:SRDL skrev:Hur är det med armstöd? Finns den med som standard i xc60 summum be PRO ?Det är standard i alla XC60 oavsett utrustningspaket
Perra83 skrev:nadderf skrev:Har väl varit standard sedan 740 kom :lol:SRDL skrev:Hur är det med armstöd? Finns den med som standard i xc60 summum be PRO ?Det är standard i alla XC60 oavsett utrustningspaket
mikeman skrev:Automatisk avbländning spegel är väl ett måste, konstigt att det inte ingår i momentum-utrustning.Har man tonade rutor så behövs det dock inte. Har aldrig bländat av automatiskt för mig.
XC90_Executive skrev:Måste faktiskt hålla med. Känner mig lite lurad då jag tog på ytterspeglarna också men dem delar nog sensor med innerspegeln för dem gör inte ett skit eftersom jag har tonade rutor..mikeman skrev:Automatisk avbländning spegel är väl ett måste, konstigt att det inte ingår i momentum-utrustning.Har man tonade rutor så behövs det dock inte. Har aldrig bländat av automatiskt för mig.