Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

nadderf skrev:
SRDL skrev:Hur är det med armstöd? Finns den med som standard i xc60 summum be PRO ?
Eller får man köpa till den.?
Det är standard i alla XC60 oavsett utrustningspaket
Har väl varit standard sedan 740 kom :lol:
Perra83 skrev:
nadderf skrev:
SRDL skrev:Hur är det med armstöd? Finns den med som standard i xc60 summum be PRO ?
Eller får man köpa till den.?
Det är standard i alla XC60 oavsett utrustningspaket
Har väl varit standard sedan 740 kom :lol:

Hahah kanske det... Kör runt med en golf med armstöd och tänkte bara kolla.
Har nyligen beställt bil så rekommenderar förstås det jag valde. :) Automatisk avbländning spegel är väl ett måste, konstigt att det inte ingår i momentum-utrustning. Fuktsensor hade jag tagit, irriterande med rutor som immar igen. Det bästa - stötfångarskydd för 890 riksdaler! Kom på det när min polare alltid höll på med en filt för att skydda stötfångare när vi lastade golfbagar. Alltid la han upp den och aldrig höll den sig där så den faktiskt skyddade. :D Perfekt att det är ditsatt direkt, ser rätt snyggt ut också.
XC90_Executive skrev:
mikeman skrev:Automatisk avbländning spegel är väl ett måste, konstigt att det inte ingår i momentum-utrustning.
Har man tonade rutor så behövs det dock inte. Har aldrig bländat av automatiskt för mig.
Måste faktiskt hålla med. Känner mig lite lurad då jag tog på ytterspeglarna också men dem delar nog sensor med innerspegeln för dem gör inte ett skit eftersom jag har tonade rutor..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Framvagnsinställning själv

2-filiga vägar är bomberade dvs de lutar[…]

Fukt i ena strålkastaren

Sök på "fukt strålkastare&qu[…]

Hög framvagn biltema