Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av xerent
MartinS skrev:
mwetterstrand skrev:Älskar "Rebel Blå". Hade jag själv kört en V60 eller S60 hade det varit den självklara färgen. Är det någon som sett en XC60 med den färgen någon gång?
Ja, jag har fortfarande kväljningar... :-O)
:lol: :lol: :lol:
av Mccartney
xerent skrev:
MartinS skrev:
mwetterstrand skrev:Älskar "Rebel Blå". Hade jag själv kört en V60 eller S60 hade det varit den självklara färgen. Är det någon som sett en XC60 med den färgen någon gång?
:lol: :lol: :lol:
Har sett xc60 med rebel blue och tycker inte den är snygg, speciellt inte med kromade listor.

På min v60 så är det Black R så det är svarta listor och hoppas att det blir snyggt:)
av Mccartney
MångaVOLVO skrev:
EjS skrev:
Mccartney skrev:Fick ca 8% rabatt plus ett billigt serviceavtal.

Köpte bilen utanför malmö ca 30000 billigare än vad bilia ville ha:)
Bilia Jägersro går inte att handla med!
Då hade du inte ens fått 6% av Bilia i rabatt. Märkligt vad snålt. Jag fick inte mycket bättre hos handlaren söder om Malmö. En V60 2014 D4 VEA för 402000 kr blev 382000 kr efter rabatt. Dålig rabatt och jag hade ingen inbytesbil. ...
Jag är riktigt nöjd med min ÅF. Köpt bil av honom innan. Fick in 5 affärsförslag och min ÅF la sig lägre än alla dem andra.
av mwetterstrand
MartinS skrev:
Ha ha ha... Jag misstänkte nog att den färgen inte passar den modellen.
av mikebike
Det var en på blocket förra veckan...
Användarvisningsbild
av svergie2
Har sett en för några år sedan, älskar färgen :D

Bild
av Andis
Gratulerar till en underbar bil :-)

Den mjuka tysta gången och maffiga vridet redan på låga varv är underbar som är i din blivande bil.

Blir nog en klassiker också nu när man inte vet om 6 cyl T6 kommer försvinna ur produktion snart.
av Mccartney
Andis skrev:Gratulerar till en underbar bil :-)

Den mjuka tysta gången och maffiga vridet redan på låga varv är underbar som är i din blivande bil.

Blir nog en klassiker också nu när man inte vet om 6 cyl T6 kommer försvinna ur produktion snart.
Ja har inte hört något dåligt än om T6an:)
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]