- tor 15 jan 2015, 15:21
Var jag för billig? 199000: -
Jag har ännu inte bestämt mig för att sälja och vad värre är, inte talat om för frun att jag satt ut en annons.
Verkmästarn skrev:Jag tänkte precis som ni gjorde nu när jag köpte V60. Att min XC60 borde vara skitenkel att sälja i rådande årstid/läge, men bortsett från uppköpare och lycksökare så har det faktiskt varit tunt med intresse. Visst begär jag en del för bilen, men en seriös intressent frågar först på bilen och pratar pris efteråt tänkte jag. Så gör jag själv iaf när det är något jag är intresserad av. Då spelar inte sista kronan så stor roll, bara man får det man söker så kan det vara värt lite extra.Jag satte ut annonsen i går kväll och jag har redan två intresserade som skall komma och titta på den! :D
Menade inte att sabba utsikterna för trådskaparen dock. V60 är ju en rolig bil, XC60 mer praktisk. T6 AWD dyr, men ack sån kärlek, D5 ekonomisk, men inte särskilt underhållande. Mina tankar då.
Var jag för billig? 199000: -
Jag har ännu inte bestämt mig för att sälja och vad värre är, inte talat om för frun att jag satt ut en annons.

PV 544 S 1963
TESLA Model 3 LR 2021
TESLA Model 3 LR 2021