Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mikebike
Verkmästarn skrev:Jag tänkte precis som ni gjorde nu när jag köpte V60. Att min XC60 borde vara skitenkel att sälja i rådande årstid/läge, men bortsett från uppköpare och lycksökare så har det faktiskt varit tunt med intresse. Visst begär jag en del för bilen, men en seriös intressent frågar först på bilen och pratar pris efteråt tänkte jag. Så gör jag själv iaf när det är något jag är intresserad av. Då spelar inte sista kronan så stor roll, bara man får det man söker så kan det vara värt lite extra.

Menade inte att sabba utsikterna för trådskaparen dock. V60 är ju en rolig bil, XC60 mer praktisk. T6 AWD dyr, men ack sån kärlek, D5 ekonomisk, men inte särskilt underhållande. Mina tankar då.
Jag satte ut annonsen i går kväll och jag har redan två intresserade som skall komma och titta på den! :D

Var jag för billig? 199000: -

Jag har ännu inte bestämt mig för att sälja och vad värre är, inte talat om för frun att jag satt ut en annons. :oops:
av mikebike
Jaha, nu har jag sålt bilen. För 190 000. För billigt?

Frugan blev mycket riktigt sur. Nu har vi ingen bil...
Nästa vecka behöver jag bil, redan på lördag faktiskt.
av Linqid
mikebike skrev:Jaha, nu har jag sålt bilen. För 190 000. För billigt?

Lycka till, det låter som om att det behövs! :D
Användarvisningsbild
av Verkmästarn

Man får gratulera!
av Nicco

Du har ju knappast givit bort den som läget ser ut på blocket i alla fall. Det uttalandet var dock utan att veta speciellt mycket om bilen du sålt... 8)
Oavsett så tycker jag det är bättre att sätta ett rimligt pris från början och få iväg bilen än att harva runt med en massa storprutare i 2 månader innan bilen blir såld.
av mikebike
Nu skall jag leta bil på riktigt.

Fast närmaste veckan blir det nog hyrbil....
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag tror du skall va mycket nöjd faktiskt! Se nu till att köpa en med riktig motor ;-)
av Lövet
Grön var den ju i alla fall
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Tycker den va lite för dyr för att va uttagen 08! En 11a med sensus kostar ca 50 lakan mer men borde kännas rejält nyare. Dra mindre bränsle och ha lägre skatt :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett