Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Robbi skrev: Har inte fattat vad funktionen är till för.
För att se bättre bakåt när man backar. Men utan en knapp för att fälla upp dom också känns det lite som ett magplask...
av ansjo
MartinS skrev:
Robbi skrev: Har inte fattat vad funktionen är till för.
För att se bättre bakåt när man backar. Men utan en knapp för att fälla upp dom också känns det lite som ett magplask...
Det har man ju kameran till 8) ...
av Malmstroem
Jag som alltid trott att knappen fanns där för att enkelt kunna påminna barnen om att man inte bråkar i bilen. 8)
av ansjo
Malmstroem skrev:Jag som alltid trott att knappen fanns där för att enkelt kunna påminna barnen om att man inte bråkar i bilen. 8)
Då ska jag ha en sådan :-@ (D)
Användarvisningsbild
av Robbi
Malmstroem skrev:Jag som alltid trott att knappen fanns där för att enkelt kunna påminna barnen om att man inte bråkar i bilen. 8)
Ja, ifall man fäller nackstöden så klappar det till barnen i huvudet. Fast aga är ju förbjudet så det finns tydligen någon dämpning inbyggt så att...äsch, tappade tråden. Vad jag ville skriva var att hur tänkte man att man skulle få bättre sikt bakåt när man backar? Det är ju inte mycket som försvinner och man ser ju ganska bra ändå, via backspegel och så. Dessutom har ju många backsensorer och backkameror. Var detta verkligen en genomtänkt funktion? Vad kostar det?
av ansjo
En tusenlapp. Beställde det bara för att det är totalt onödigt :lol:
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Finns andra tillval för småpengar oxå, bärkassehållare för 900 kr ;)
Användarvisningsbild
av Robbi
XC90_Executive skrev:Fast bärkassehållaren ger ingen knapp! :wink:
Konstigt nu så tycker jag den är skitpraktisk när jag handlar. Inga jäkla kassar som flyger och far.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Det är aningen svårt att se på bi[…]

B6304

Kan inte lägga i växel V70

Tack för svar! Det visade sig att det var ena[…]

760 tändningslås?