Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Hade den funnits när jag beställde så hade det nog blivit en sån som jag sen skulle lackat ner bara.
av Sharkbait
Linqid skrev:Det måste vara jobbigt att gå runt och störa sig på att någon kan få en D2 att "se snabb ut" eller att andra kan tänka sig att köra en XC70 utan fyrhjulsdrift.
Det är betungande med åsikter.. :roll:
av McDonald
Enka skrev:Någon som vet vem som är exteriör och interiör designer för Volvo ?
Interiör... Robin Page
Exteriör... Maximilian Missoni
av jpennerb
Tycker den såg fin ut. Men jag hade gärna sett betydligt mer svart plast på den så den skiljer sig mer från XC60.
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
Gillar utseendet skarpt och om/när den kommer med Drive-E motorerna och AWD kan jag absolut tänka mig den som min nästa bil. Den rutmönstrade grillen, exteriöra stylingen, plastdetaljerna runt hjulhusen och den högre markfrigången tilltalar mig. Har inte varit så förtjust i utseendet men jag har börjat vackla sen en arbetskompis plockade ut en ny XC70.
av Primus
Inte helt 100 på att jag tycker det passar. Skulle dock välja en cc alla dagar i veckan om det var aktuellt och möjligt. Mest för att det är lättare att kliva in och ur.. :lol: Och nej, jag är inte gubbe med käpp och hatt.. 8)
Användarvisningsbild
av PaNi
Den där var högintressant och kan mycket väl bli nästa bil! Har XC60 nu, förra bilen var V60. Måste dock erbjudas med AWD i kombination med antingen 8-stegsautomaten eller manuella lådan, kommer aldrig att köpa gamla 6-stegsautomaten. Ska byta om 18 månader, hoppas 2,4-litersfemman finns kvar då. VEA:n är vettig, men lite fjollig.
Användarvisningsbild
av ER
Trevliga 5:or är det bye-bye med, sura 4:or är framtiden liksom ännu segare 3:or om inte fusk awd gillas med eldriven bakaxel och bränsledriven framaxel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett