Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
Strebern skrev:
Meco skrev:Detta samt bärkassehållare måste vara top 10 av meningslösa detaljer på en bil :)? Det jag tänker är, tiden som man förbrukar att öppna en dörr och sätta sig i en bil är rätt kort. Vad exakt i den tiden kan man förbruka till at njuta av detta? Nyfiken!
Vad är det för mening med någonting i världen?
Det måste ju vara meningslöst om något att gå till en fabrik och arbeta hela dagen för att sedan pensioneras och dö?

Nä, man ska ha kul när man kan, och alla tycker att olika saker är roligt.
Vissa gillar att greja med sin bil, oaktat om det är en ny instegslist, wunderbaum eller dioder i en glödlampshållare, andra gillar att åka till Ullared och shoppa eller ligga och pressa i solen till man ser ut som man kommer från en annan kontinent.

Världen består av olika människor med olika intressen, och tur är väl det, skulle vara meningslöst och tråkigt att vara som alla andra.
Helt rätt !
Jag har givetvis sådana snygga instegslister plus en hel del annat som av många bedöms som onödigt, och jag mår bra av det
Och sen är det ju så att "Den som har mest saker när han dör han vinner" :D :D

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]