Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Angående stämningsljuset i kupén trodde jag man kunde skifta färg med det, samt att den digitala R-desingsmätare skulle va blå som i v40 men den är röd.
simonhalmstad skrev:Angående stämningsljuset i kupén trodde jag man kunde skifta färg med det, samt att den digitala R-desingsmätare skulle va blå som i v40 men den är röd.
R-Design mätaren är endast blå på <My14 V40 i My14 är den Röd även i v40.
Stämmningsljuset kan du skifta färg på men det är ju endast de lilla ljuset som lyser ner i baksätet samt mot växelspaken.
Jag trode att det även gällde ljuset nere vid fötterna...
mrtdi skrev:Vi hämtade också ut våran nya XC60 D4 AWD igår. Verkligen ett kul Fredagsnöje.

Bild
Grattis! Färgen ser fin ut. Gräddig.
Grattis till fin bil,ser att ni handlat av Daniel vi skall hämta en v60 D2 2013 hos honom idag så det blir nog lite fredags mys det med har dock bara ca 4 km hem.ja det blev en beg denna gång men vi köpte en ny V50 av Daniel i dec 2011. :lol: :lol:
@Danne63 Ta genvägen vi stockholm:-) Hoppas det gick bra med avhämtandet. Och jag handlar bara bilar med Daniel. Hoppas han är kvar om 5 år.
Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där et[…]

powershift lager ingående drivaxel

hör malande ljud och tror ej är hjullage[…]

Cigg-uttag maxström?

Förhoppningsvis går säkringen inna[…]

Som TS vill jag påpeka att jag inte frå[…]