Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Körde en tur till Liljas idag...och då såg jag att min bil har kommit :P ...dock har säljaren semster, så vi får se om han vet att den har kommit och iordningställer bilen åt mig...
Hämtade ut bilen idag.. Fyyy fan va snygg den är... Info å bilder kommer.. Är grymt nöjd.. Det enda man känner är att sensus skärmen borde varit touch screen.. Då hade jag valt rti..
Mrmuscle skrev:Hallå!
Loggade in på min volvo idag. Orderstatus 5!!
Första gången jag kunde logga in idag :)
Hur lång tid kan det ta från steg 5 tror ni?
Längtar!!!!!
Då e den nog redan på väg av bandet :)

Tur den inte var där igår när en nybyggd bil brann när den rullade av banan :D

Nu är det troligen bara logistiken från fabrik och slutfix hos ÅF som kan ta nån vecka eller två.
Suunto skrev:Min V60 (T5 r-design) hoppade från Steg 1 till 2 idag.
Fortfarande lev. v 36 (sep). Stämmer det?
Samma här, har beställt en V60 T4 R-Design och den hoppade till steg 2 idag (eller igår kväll). Men leverans är fortfarande beräknad till v 37 (beställde min 2011-05-13).
Idag fick jag ett mail från volvo. Din volvo är klar stod det :))
På min volvo står det orderstatus 7. De sista testerna är gjorda står det i mailet. Och att bilen nu väntar på att bli levererad till min återförsäljare.

Jag borde kunna få den nästa vecka tycker jag. står fortfarande v.30 på min volvo. Men tror knappast att bilen står kvar på torslanda i 3 veckor!

GÖTT!!!
Idag (igår) klev min beställning änligen till status 2.
Det har varit en lång väntan sedan 11 april på att något ska hända.
Den står dock fortfarande kvar med vecka 37 som leveranstid. Kan man hoppas på några veckor tidigare? Volvo PV i Torslanda har väl semesterstängt snart?

Ja, ja, sticker till Spanien snart på 2 veckors semester så det är ingen brådska just nu med att få en ny bil. Ska njuta av semestern som började idag istället. :D
msi; lång väntan är det. Hämtade min T3 Summum Electrum guld i tisdags. Vansinnigt snygg. Silverrailsen i kombo med guld är jäkligt nice! Undra vilken bil som snyggast på vår garageplan :D De flesta bilar som står där är skåp med flak, läs V70:)
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 45
Högt motorljud

Lite högre iom ingen isolering i huven men m[…]

Du skriver B230. Är det en A eller K och den […]

745 -88B med 16V motorn. IF Skadeförsäk[…]

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]