- tor 27 jul 2017, 15:30
Hö
ROCKING A DUCK WITH A GRINING FACE ON A BLUE BIKE WITH STRAWBERRYS
Moderator: Moderatorer
Derank skrev:Har för mig att jag postat artnr i denna tråd . Jag har inte kvar mitt kvitto på uppgradering gen längreTack för svaren ! Jag åkte till en ÅF och fick tala med en tekniker, Fick ett ungefärligt pris på 2000 kr för att uppdatera mjukvarorna " Icm och sensus "
Zycoo skrev:Är det någon som har koll på vilka Volvo Verkstäder i stockholms området som kan göra denna Sensus 3.0 uppdateringen !Nerladdning mjukvara styrenhet: 412,50 Sek
Ringde till en större ÅF å fick till svar att det ej finns någon :roll: Vad jag förstått av allt läsande här så görs denna uppdatering genom ICM ? Finns det något Artickelnr till just denna uppdatering ?
Bilen det rör sig om är en Volvo v60 2012 med Navigation // Zycoo
drbrain skrev:Kan man kolla själv vilken version av Sensus man har?2012 går att uppdatera. Om du har de där förbruknkngsstaplarna har du 3.0.
Har en XC70 MY12, går den att uppdatera till 3.0?
Derank skrev:Aha.. jag har inga förbrukningsstaplar. Tänkte att det kanske var något MY13-14 påhitt.drbrain skrev:Kan man kolla själv vilken version av Sensus man har?2012 går att uppdatera. Om du har de där förbruknkngsstaplarna har du 3.0.
Har en XC70 MY12, går den att uppdatera till 3.0?
Ja, det är helt sagolikt vad folk verkar leva[…]