Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rillee
#914600
Rudolfs skrev:
Rillee skrev:De ringde och sa att min hade kommit till bilfirman. Ska få hämta den på måndag. Ska det ta så lång tid att förbereda bilen? Har inga options som ska efter monteras av bilförsäljaren
Dem har väl kanske inte bara fått din bil, Dem säljer ju mer än en bil om året får vi hoppas ;) Det tar drygt 2-3 timmar per bil skulle jag tro o göra den klar för att snurra in i hallen. 8 timmars arbetsdag, Det är drygt nio bilar som dem hinner med o göra leverans på. Sen ska den ju planeras in i det vanliga verkstadsschemat också. 1 Vecka är ganska normalt.
Du har så rätt, kan vänta lite till, men är som ett litet barn vill ha den nu Bild
av Rudolfs
#914617
Rillee skrev:
Rudolfs skrev:
Rillee skrev:De ringde och sa att min hade kommit till bilfirman. Ska få hämta den på måndag. Ska det ta så lång tid att förbereda bilen? Har inga options som ska efter monteras av bilförsäljaren
Dem har väl kanske inte bara fått din bil, Dem säljer ju mer än en bil om året får vi hoppas ;) Det tar drygt 2-3 timmar per bil skulle jag tro o göra den klar för att snurra in i hallen. 8 timmars arbetsdag, Det är drygt nio bilar som dem hinner med o göra leverans på. Sen ska den ju planeras in i det vanliga verkstadsschemat också. 1 Vecka är ganska normalt.
Du har så rätt, kan vänta lite till, men är som ett litet barn vill ha den nu Bild
Jag är själv lika otålig så förstår dig totalt ;)
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#914631
Konstiga är att jag har haft köplats 6384 i 5 dagar nu, går varken neråt eller uppåt. endast veckan har ändrats i fredags. Som om räknaren blev strömlös:)?

Någon annan som har samma fenomen? Eller kanske fabrikspersonalen har "utvecklingsdagar" denna vecka :) Dom har blivit skickade på en förverkliga dig själv-kurs eller dylikt. Hoppas inte.
av Rudolfs
#914763
min droppade dryga 800 platser idag ner till 4068 :D
Användarvisningsbild
av sony
#914881
Igår var de 1970 bilar innan mig och idag är bilen klar. Från steg 1 till sista steget hoppade bilen över en natt. Är det någon som har varit med om det här? Kommer jag få bilen v48 som det var planerat eller finns det en möjlighet att få den lite innan?
Bilagor
Screenshot_2014-11-05-07-07-08.png
Screenshot_2014-11-05-07-07-08.png (375.74 KiB) Visad 296 gånger
Användarvisningsbild
av Rillee
#914883
Min var klar 24/10, får hämta den på måndag precis som det stod från början på min volvo
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#914912
Jag står och funderar på att lägga på mer saker på min bil men tänkte bestämma mig senare i veckan. Dock så låses min order om ca 14 dagar. Är det någon här som varit med om att den låsts snabbare än det datum som står angivet?

Så att man inte missar något alltså :)
av Rudolfs
#914925
volvobrasse skrev:Jag står och funderar på att lägga på mer saker på min bil men tänkte bestämma mig senare i veckan. Dock så låses min order om ca 14 dagar. Är det någon här som varit med om att den låsts snabbare än det datum som står angivet?

Så att man inte missar något alltså :)
Ja, Min låste sig 25.e när den skulle låsa sig 29:e
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#914926
Rudolfs skrev:
volvobrasse skrev:Jag står och funderar på att lägga på mer saker på min bil men tänkte bestämma mig senare i veckan. Dock så låses min order om ca 14 dagar. Är det någon här som varit med om att den låsts snabbare än det datum som står angivet?

Så att man inte missar något alltså :)
Ja, Min låste sig 25.e när den skulle låsa sig 29:e
Aj då...då kanske man ska rappa på, för säkerhets skull.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 203
XC70 magnetkoppling

Konstaterat att det är själva magnetspol[…]

En VVT-enhet kostar väl runt 4k och resten &a[…]

Kör du bara på Essingeleden så pa[…]

Invändigt pyssel V50 idag, dammsugning och sk[…]