Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Torslanda skrev:Beställde min 24e mars, och imorrn är det dags att hämta bilen! Det är inte varje dag man har förmånen att hämta ut en ny bil :lol:
Va kul!!! Jag beställde min den 20 April och ska också hämta den imorron. :-)-)
Torslanda skrev:Beställde min 24e mars, och imorrn är det dags att hämta bilen! Det är inte varje dag man har förmånen att hämta ut en ny bil :lol:
Grattis i förskott då :D

Off topic och eget reflekterande: Jag tror du valde helt rätt i att välja R-design, något som jag också borde gjort. Visst är Summum med alla dess (o)nö(r)diga funktioner som infällbara backspeglar med backhjälp, elstol och läder (som ju nu t.o.m. finns till R-design :-(O)) lite småkul, men ändå inget emot en riktigt snygg och sportig bil. T3:an är riktigt trevlig, så du kommer garanterat bli supernöjd! :-)-)
c30d3 skrev:Va kul!!! Jag beställde min den 20 April och ska också hämta den imorron. :-)-)
Grattis!!
Säkert en kanonbil det här med, det enda trista och som avgjorde mellan en C30 och en S60 var infotainment-systemet. Det känns lite föråldrat och är jättesynd med tanke på hur bra C30 är i övrigt.
pappapuff skrev:Jag beställde min V60 DRIVe Momentum HP Teknikpkt den 11 maj och den anlände söndagen 5 juni till ÅF. Hämtning blir imorgon, så nästan precis fem veckors väntan. Nästan så man undrar om dom säljer dåligt?
Mja, det tror jag inte. Beställde min V60 T3 Summum, Driver support, Electrum Guld (fem tonade rutor, skidplates... snyggt hoppas jag) den 28/2, leverans flyttad från v.16 till v.30 pga Japan.
Motor, utrustning och lack spelar in på väntetiden har jag fått höra.

Den som väntar på något gott väntar onekligen länge... ;-//

Grattis till din nya bil dock :-) !!!
Tallberg skrev:Lev status 7 nu!! :D

Eftersom min också gick till status 5 igår (några timmar efter dig) och du gick till 7 idag så kanske min gör det idag också :) Borde inte vara så då jag beställde min bil 20 april och om jag sett rätt så beställde du ca 12 april. Du borde ligga ca 1 vecka före, men det beror kanske på vilka specar man har på bilen.
Mrmuscle skrev:Jag beställde min t3 början av april. Leverans början av sep säger bilia idag! ?????? Hur skulle det kunna gå till?
När ni säger attå ni får era snart! Kan man kräva ersättning eller nåt?
Det är verkligen en seg väntan. Beställde också en V60 med T3 i april (11:e) och står och stampar på status 1 med leverans andra halvan av september :(
Mrmuscle skrev:Kan du skriva här om/när det går vidare från steg 2 eller leveranstid ändras!
Det ska jag göra. Känns orimligt med över 5 månaders leveranstid!
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 45
Vilken mjukvara har ni?

- ETA har äntligen kommit tillbaka på k[…]

Det är väl inte så att den kö[…]

Inte turbon som kvittra, verkar vara generatorn.

DennisCA's Volvo 850 -97

Kul att se, bra jobbat!