Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Calva14
Lite trist att han tog bort en hel del fokus på xc60 genom att prata lull-lull om framtida joint ventures. Annars hyfsat positiv men vill se mer vinklar och detaljer. Kan kanske bli en ändå....
Användarvisningsbild
av grillchips
Här är en video med bättre vy av bilen. Ser rundare ut i fronten än jag trodde, och lite "okaxig", gentemot nuvarande XC60 (framförallt r-design då). Kanske stylekit gör den lite uppkäftigare.
av KrilleW
Den behöver helt klart R-design...
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Någon som har noterat ev visning på Volvo car showroom i Kungsträdgården?
Användarvisningsbild
av V9097
Jag tycker den är riktigt riktigt lyckad! Formen ser lite elegantare ut än den gamla, det passar mig bra. Bra ocjså att T8 får 407hk, det rytades på AMS att det skulle bli lite lägre effekt.

https://www.media.volvocars.com/global/ ... hotos/list

Två saker som jag inte gillar
-Bakluckan ser lite muppig ut i området där texten V O L V O står
-Instumentpanelen ser lite överarbetad ut. Det känns som det är lite väl många vilklar och svängar på den där prydnadslisten som omsluter ventilationsutblåsen.

Jag vill ha en T5 AWD :-)-)
Användarvisningsbild
av joel80
Dom får anlita mig och min firma framöver.. ingen som kan föra fram det till dem? ;)
Jag är en jävel på livesändningar och TV-produktion i det där formatet! :D

grillchips, han sa inte så mkt, bara att det kommer eldrift 2019.. och att TE (hybridvariant) kommer att finnas som val på XC60 också nu.
av Niclas
W.A.P.E. skrev:Någon som har noterat ev visning på Volvo car showroom i Kungsträdgården?
Från imorgon 8 mars, såg jag att det stod någonstans :D
Användarvisningsbild
av Derank
Fronten såg ju bara för trist ut alltså , den gamla ser ju tusen gånger aggressivare ut.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 40

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]