Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
McDonald skrev:
MartinS skrev:Ja med tanke på hur mycket kortare bakdörren verkar vara på nya XC60 är det ju nödvändigt.
Mäter jag dörren är den exakt lika lång på nya xc60 som på gamla......
Tittar man på jämförelsebilden i teknikensvärld ser man ju hur mycket kortare sidorutan är på bakdörren på nya XC60, alltså måste man dra ut dörren över hjulhuset för att få samma storlek i insteget.
Användarvisningsbild
av grillchips
Bänkad!
Användarvisningsbild
av grillchips
Wow på fronten!
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Svimma inte nu o vält ut skålen med grillchips!
Användarvisningsbild
av batmac
Känner ganska "meh" faktiskt. Men jag var kluven kring V90 tidigare också och nu tycker jag den är hur snygg som helst. Egentligen bara S90 jag inte kan lyckas tycka om.
Användarvisningsbild
av grillchips
WAPE: Försent. :D
Användarvisningsbild
av joel80
Faan va sur jag blev på produktionen... Sämsta användningen någonsin av 360-kamera.
Varför kunde man inte få se den flerkameraproduktion som gjordes för skärmarna? :/
Solkade hela presentationen.. bah..
Användarvisningsbild
av grillchips
Joel: Tänkte på det med. På teven så fick jag dessutom upp hela 360-vyn på en gång medan jag på datorn kunde "scrolla runt".

Jag fick ta hand om en snorig 9månaders bebis under talet, vad sa han om elmodellerna/hybriderna?
av titanum
Så höga förväntningar inför livesändningen som sedan visar sig vara så katastrofalt dålig. Bättre kunde ni väl ha gjort det ändå Volvo!? Skralt!
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 40

Bra återkoppling!

D4 VEA dricker olja

Nya turbon kommer imorgon. Blir att lyfta ur motor[…]

Hej hjälper en kompis med en c30 . Han skicka[…]

Hej! Har en B230 motor på ett stativ som int[…]